1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Make some pictures

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mister xbox, 24 mei 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikez

Mikez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    '
    hmm heb ik iets gemist ? ik denk dat je in de verkeerde topic zit :p of niet

2. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zie pagina 1 ;)

3. BDT

BDT Tony Montana

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is nu nog meer he ;)

Ik heb nu 96 Dreamcast games waarvan ik er zo'n 30 heb gehad(pers voor SErvice GAmes)

Dreamcast: 600 piek
    keyboard+muis+VMU's+2 extra controllers+stuur+samba set+Gun
    dat alles voor zo'n 700 piek geloof ik(ik schat laag in nu :p )
    DC Games: 25 full price is 3000 piek. De rest middel of budget prijs voor zo'n 1500 piek schat ik.
    PS2 met 3 games en force feedback stuur + mem card voor 690 piek(2e hands)
    PS2 PES 50 piek(2e hands)
    Xbox voor 657 piek
    2 games voor 240 piek
    Gamecube +1 game+ memcard voor 572 piek
    gamecube game voor 132 piek.

Oja, GBA voor 290 piek en 5 games daarvoor voor 600 piek.

Nu laat ik mijn retro spul buiten beschouwing. Ook mijn audio installatie (8 boxen voor mijn consoles) buiten beschouwing gelaten.

Nu kom ik op ongeveer 9031 piek!! AU 8) das 4105 euro!!! 8)

Damn, en ik moet me rijbewijs nog eens gaan halen :)

Ik heb me dan ook voorgenomen iets te minderen hehe

4. Mikez

Mikez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga ik ook doen :p

VERMINDEREN

5. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    HE BDT heb je niuks beters te doen dan je foto's overall te versprijden en je zaad }:] ;) :+

6. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    wat voel ik me nietig tussen al dit gamers geweld. Maar ja, Ik heb dan ook een baan, een eigen flat die eigenlijk veels te duur is..en ga zo maar even door..

7. kalikiller

kalikiller Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    game-space

Voila mijn game tempel :)

[ geschoten met een oud kodakje, DC290 ]

8. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er allemaal leuk uit...
    Ik zal binnenkort ook wel een fotootje maken met m'n Fuji Finepix 50i.

Maareh kalikiller : zou je je subwoofer niet beter in een hoek van de kamer kunnen plaatsen.. Volgens mij krijg je dan betere bass eruit...

Enne Graveman : ik weet hoe nietig je je voelt... Mensen hebben hier echt onzettend rijke papa's en mama's waarschijnlijk... In mijn jeugd kreeg ik niet zoveel. Ik moest ervoor werken... En nu moet ik helaas ook nog voor m'n sh!t werken... Ik hou niet genoeg geld over om -tig games te kopen en alles... *zucht*

Laatst bewerkt: 27 mei 2002
  9. kalikiller

kalikiller Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    woof

moaw, ik weet het niet, zou ik eens kunnen proberen. Ik heb niet echt te klagen over de bas op dit moment.

het zijn 5 van die kleine speekertjes [zoals je op de pic op de TV ziet staan] deze speakertjes hangen ook mooi rond door de hele kamer [hoog]. alles klinkt zo rete vet :)

ik heb ook zon adv. av kitje eraan hangen, zeker aan te raden voor wie een digi versterker heeft.

[enne, ik heb hier ook zelf voor moeten werken hoor, nix rijke pappa of mamma, nee gewoon zelf buffelen ]:- ]

10. eduard

Leuk Bevonden:
    0
    Re: woof

Hey, begrijp me niet verkeerd: ik zeg niet dat je bas slecht klinkt of zoiets.

Maar ik heb op veel sites gelezen dat de positionering van je speakers ontzettend veel uitmaakt voor wat betreft de kwaliteit.
    Subwoofers moeten hun tonen kunnen laten resoneren, met name de kleinere (minder krachtige) subwoofers. Dit is bij jou ook het geval.
    Ik zou zeggen: probeer het eens. Wie niet waagt.. je kent het wel...

Wat hierbij ook een techniek is, is de subwoofer even tijdelijk in het midden van de kamer te plaatsen. Vervolgens speel je een soundtrack/lied af met een vrij constante bass-line. Je loopt door de kamer en daar waar de bass het beste klinkt, daar plaats je vervolgens de subwoofer...

Verder (zegt men) dient de center-speaker op of onder de TV geplaatst te zijn (zoals bij jou het geval is). De twee front-speakers op oorhoogte en hetzelfde met de rears (dacht ik)...

11. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan zal ik ook wel ff wat pics plaatsen.
    Als eerste gewoon ff de complete opstelling.
    hier alleen de Xbox.
    Hier nogmaals de complete opstelling.
    Hier dan mijn spellen.

Hier de computer waar ik het meeste achter te vinden ben.
    En hier mijn eigen computertje op mijn kamer (samen met mijn xbox)
    Sorry dat ik niet meer spelcomputers heb, maja heb er nooit echt het nut van in gezien, ik had zoiets van, ja dag ik heb een PC. Todat ik hoorde dat MS aan de gang ging met de Xbox, die vond ik toch wel cool, dus dan die toch maar gekocht!!

12. eduard

Leuk Bevonden:
    0
    PATSER! ;)

Die Palm, dat andere handheldje en je mobieltje: beetje patserig doen, he? ;)

13. kalikiller

kalikiller Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: woof

Nee, ik begrijp je niet verkeerd hoor :)

Wat ik al zei, 'ik kan het eens proberen' het is idd zo dat het enorm uitmaakt hoe je je spreakertjes hebt hangen dus wat dat betreft.

ik heb elleen eerst een kabeltje nodig, voordat ik dat ding echt goed kan verplaatsen ]:-

ik zal het je laten weten als ik het geprobeerd heb... [zal pas in het weekend worden ik ben vrij lui :) ]

14. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry moest ff, ik zag dat iemand anders ook zun palm en zun psion bij zun comp had staan, dus ik dacht, naj daar gaan we ff overheen :9 , maja die pics, zijn ook meer voor de fun, het gaat natuurlijk om de Xbox!!

15. eduard

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: woof

Je bent niet de enige :)
    Heb zelf nu twee speakers die op stands horen. Maar ze staan op de vloer. Maakt echt ontzettend veel uit, want nu klinken ze dus ECHT NIET! Maar ja, ben te lui (en te gierig) om stands te kopen. Daarnaast heb ik ook niet zoveel plek op het moment...

Enne, Richard : PATSER! :)

16. kalikiller

kalikiller Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    want steintjes

hehe, :)

ik heb 4 van die wand steuntjes, dat werkt perfect! ook fijn voor de buren :+

like this: [ ong. 2 mtr hoog ]

17. eduard

Leuk Bevonden:
    0
    Wandstandjes werken ook goed (als je speakers niet te groot zijn). Mijnes zijn van een vrij groot formaat bookshelf-type. Soort van 1/2e floorstanders...

Maar ik zou zelf later toch eerder voor een standaard gaan ipv wand-hangers. Dan kan je die speakertjes tenminste nog verplaatsen en de hoek bijstellen, waaronder die speakers het geluid afvuren.

Maar verder moet ik m'n bek houden, want mijn gewone speakers staan niet eens goed afgesteld en ik heb nog niet eens een 5.1 set. Hopelijk begin 2003 :)

18. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    Rijke pappa's en mamma's.. soms ja, maar sommige hebben denk ik verder ook geen kosten..:mad:..

Maar ik voel me alleen nietig, niet minder.. dat absoluut niet. Ik heb wat ik nodig heb.

Mijn leven is rijk. Door de xbox weer iets rijker geworden :)

19. eduard

Leuk Bevonden:
    0
    nietig = sarcastisch bedoeld ;)

Enne, de meesten hebben hier denk ik geen vaste lasten. Thuis wonen, papa/mama die kookt, geen auto (of auto van papa), etc...

*zucht* het leven thuis is toch wel gemakkelijk :)

20. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Euh, heb jij geen Halo!?!?!! Zo nee, koop 'm dan, want die game mag je echt niet missen 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina