Make some pictures

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mister xbox, 24 mei 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik beheer hier de shit, ik heb dus het recht om mensen te wijzen op hun fouten.

2. The PhantoM

The PhantoM Guest

Dan kan jij hier beter snel oprotten. Jij mag mensen op hun fouten wijzen. I agree. Maar dan moet je wel de goede mensen op hun fouten wijzen. En niet Robhimself.

Robhimself maakt hier helemaal geen fout en doet het juist iets wat goed is. Dus Robhimself zou beter mod kunnen zijn dan jij. Maarja wie wilt er nou mod zijn, robhimself in idergeval niet en ik ook niet. Ja je hebt van die mensen die het leuk vinden en het modden nog verkeerd doen, ik noem maar geen namen he Wouter :+ . en ga je me nu bannen omdat ik de waarheid naar voren breng ? 8) }:]

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2002
  3. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    gezelig hier:confused: :confused:

4. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar goed dat ip nr's worden gelogged........

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Alvast een off. waarschuwing iig!
    (Kseen irriteert zich aan nieuw bansysteem....:D )
    Maar 't wordt waarschijnlijk een ban.
    Verveel.
    Edit: Volgens mij is jij geband nu....eindelijk.

6. The PhantoM

The PhantoM Guest

Ja he. Ze kunnen hier niet tegen de harde waarheid

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb jou niet gebant, wel weet ik dat als ik er niet had geweest jijnu niet een van de beste Xbox bronnen had van de benelux.. :+

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel tegen de waarheid, vind jou gewoon een lullo. Zo onvriendelijk praten we hier niet tegen mekaar.

9. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    we zouden allemaal samen naar pokemon moeten kijken en pikachu spelen op onze gamecubes:+

10. Wij 2tjes

Wij 2tjes to return..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ga nog ff een paar pic's bekijken, maar 't is hier totaal omgeslagen. Maar dat gebeurt meestal bij elke tread.

beetje jammer wel.... :'-(

11. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik dan maar even de wijste zijn en het allemaal even relatieveren?

Ik ziet het zo.
    OsIrIS maakt een opmerking over het feit dat zijn meubeltje bijna identiek is aan die van Phantom (en in zijn post al zegt dat het niet vervelend bedoeld is), die weer zegt dat de zijne op die van kalikiller lijkt, waarop Robhimself in mijn ogen ook idd met een onnodige en misschien nog wel nuttelozer post, door een flame naar OsIrIS te gooien, waarop Wouter terecht even Robhimself tot de orde roept, waarop Robhimself weer naar wouter flamed, wat als regel op een forum niet is toegestaan, zeker niet 2x in 1 draadje, naar mijn weten. Waarop Phantom deze keer wouter flamed door zijn aantal posts in twijfel te trekken. Daarna posts OsIrIs wederom een excuus, waarop slimpie Phantom dan weer een flame post. de rest is history.. en ik ben het helemaal met xenior en wouter eens als Phantomvan dit forum verwijderd word, samen met Robhimself, zulke puberale kindertjes verpesten elk draadje. Heil Xenior en Wouter (In dit geval)..

En nee, dit is geen suck-up naar de 2 heren toe. Ik hou gewoon van een net en gezellig forum.

12. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    en Alphazel dan :'-( ik doe zoo mijn beeheeheessttt -snik- :+

13. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dude... Ik geloof best dat je je best doet.. en als ik dat zie dan zal ik je ook prijzen.:)

14. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    lol..I was just kiddin mate :)

15. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet.. ben bloedserieus.. Of heb je die schijt post van die Paula gezien. da's niet waar ik hier voor kom. Ik kom hier om lol te hebben en om het laaste nieuws te vernemen.

Mijn voorstel is m een vergaarbak topic te maken, waar alle onderbroekenlol en spam enz in kan gedeponeerd worden, en tevens net als op GoT een stoute usertjes forum.

16. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Die schijtpost heb ik dichtgegooid...

17. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom is The Phantom gebanned!?
    Een ding wat ik wel weet is dat Modder eters niet mogen dreigen met waarschuwingen..tenminste zo gaat dat in GOED GEREGELDE FORUMS........dit is er dan blijkbaar niet een.

He? Wouter? met je "Geen gezeik, anders een waarschuwing" in mijn topic om The Bomb aan te spreken...

Tevens geven jullie de users niet eens de mogelijkheid om uit te leggen waarom ze zo'n topic openen (zoals in mijn The Bomb topic), iets wat ook weer getuigd van een ongeorganiseerde tering bende.....ban of niet, I don't care...

Ik wil alleen zeggen dat ik het diep triest vind dat The Phantom gebanned is, omdat hij zijn mening ventileerde....als jullie hier niet tegen kunnen, wat is dan het nut van een Forum!?

FOR ME TO POOP ON!! =( =( =(

18. Paula

Paula Guest

Ja idd, dat was niet lief [​IMG] had in ieder geval de plaatjes laten staan. Ik had ongeveer 250 mensen gemailed, en nu krijg ik allemaal mailtjes terug. Ik had het zelfs op het forum van Shrimp tv gegooid. hehe

19. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    Robhimself...

Als je niet inziet hoe zielig jij nu bezig bent, en hoe nog zieligeren puberaal Phantom is, dan verdien je die ban dubbel en dwars.

Enne Paula..

Ik vond het echt jammer van die draad, ik ben beter van je gewend.

20. Paula

Paula Guest

Ach, zie de lol ervan in man. Dat serieuze is niet leuk....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina