Ik loop stage bij een makelaarskantoor, en dit kantoor wil graag meer aankoopopdrachten binnenhalen, aan mij de taak om hier eens naar te kijken. - Ik denk dat het belangrijk is dat mensen je website makkelijk vinden, hierbij denk ik aan Google adwords, waar ik goede verhalen over heb gelezen. - Ik dacht aan een lokkertje, bijvoorbeeld een tom tom cadeau als iemand een huis koopt via onze bemiddeling. Zijn er hier makelaars actief die tips/ideeen hebben?
Lol, Welk makelaarskantoor wilt momenteel niet meer aankoopopdrachten hebben... Goede timing om in de huizenmarkt te zitten. Succes daarmee. Even ontopic: punt 1 die je aandraagt lijkt mij een must en ik neem aan dat dat al is gedaan punt 2: Kijk eens bij andere makelaars wat die bieden. Ik denk niet dat je de enige bent met cadeautjes, dus of dat dan nog echt werkt
1. Kijk ook eens naar de website zelf..... oogt het een beetje proffesioneel of is het een zelfbouw site , Google adwords had allang gedaan moeten zijn bij elk serieus bedrijf 2. iedereen geeft kadootjes weg , probeer iets te bieden wat andere nog niet bieden bijvoorbeeld gratis taxatie over 5 of 10 jaar , dingen waar de mensen wat aan hebben , een tomtom krijg je tegenwoordig overal bij en als ze hem nodig hebben kopen ze hem zelf wel (nu nog maar 129 euro)
Ok, ik zal helpen. De markt ligt op zijn gat. Nog een goede tip: doe normaal tegen de kopende partij, de tijd dat je kopers kon uitpersen is voorbij. Een TomTom bij aankoop van een huis? Sorry hoor, maar regel liever een deal met een notaris waar kopers een fikse korting kunnen krijgen. Zorg dat men voor noppes een taxatierapport kan laten maken. Cadeaus zit niemand op te wachten.