1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MANHUNT uit de schappen

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 3 aug 2004.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Minder gewelddadige games verkopen ook we goed (Nintendo) maar als je echt goed wil verkopen heb je of seks of geweld nodig.Aangezien seks bijna niet in games voorkomt is het voor de makers het makkelijkste om een game geweldadig te maken.
     
  2. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke bump..

    ontopic: Manhunt is een vermakelijke game, maar ik wordt er niet goed van dat games overal de shuld van krijgen neem bijvoorbeeld dit bericht....:mad:
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    haha omg treurig ("gang kids united" :+ ) .... Maar als die jongeren zelf hebben toegegeven dat GTA SA er mee te maken had.. ;)
    Ach bij dit verhaal zijn er in elk geval geen doden gevallen.
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    omg! hoe erg kan je zijn! het is hún schuld, en misschien wel geïnspireerd door GTA:confused:A, maar ze zijn tussen de 12 en 14 jaar, en volgens mij is GTA voor 16 jaar en ouder! Precies hetzelfde bij Manhunt, waarom zou je die jongen vermoorden als je dat niet toch al wilde doen? Manhunt heeft alleen tips gegeven om het zo gruwelijk mogelijk te maken. Het is lullig de game aansprakelijk te stellen voor iets wat je zelf doet, en die k*t amerikanen moeten gewoon zelf beseffen wat ze doen!
     
  5. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vindt het nogsteeds vreemd dat manhunt uit de schappen is gehaald. Als je het spel TE geweldadig vindt (wat ik opzich best kan begrijpen) dan koop je het toch egwoon niet? Of ligt dat aan mij? Ze schuiven sommige moorden die orden gepleegd ook wel erg gemakkelijk op Manhunt af en dat moet je ook dus niet doen.
     
  6. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ligt ie gewoon bij de FRS, nog in de aanbieding ook. :p
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    In sommige stukken van het spel gaat manhunt wel wat ver (ik zeg: "doormiddenklieven").
    Maar om er zo de gamesindustrie er voor te laten opdraaien, dacht het niet.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk niet dat mannetjes die deze game kopen het TE geweldadig vinden... Zij vinden het juist mooi. Winkeliers hadden de leeftijd moeten checken. Ik denk niet dat ouders van jonge kinderen zomaar dit spel zouden kopen voor hun kind.

    Voor de rest ben ik het met je eens. Maar deze onzin is al jaren gaande. Kijk hoe vaak films al de schuld hebben gekregen voor geweldadige acties van mensen... Vind ik ook treurig. Hetzelfde geldt voor games. Door dat soort zwakzinnige lui zijn mensen die er wel normaal mee om kunnen gaan de dupe.
     
  9. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dat niet wilt, er zijn er hier een hoop die bijvoorbeeld halo spelen maar nog niet de juiste leeftijd hebben. Als ze op leeftijd gaan controleren, zou dat betekenen dat al die 14-15 jarigen een hoop games dus NIEt kunnen kopen.
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Die leeftijd staat er niet voor niets.. :)
    Maar goed, ik bedoel als iemand die te jong is een spel wel in handen krijgt, en deze persoon gaat daarna allemaal rare dingen doen, mag de schuld in elk geval niet bij de game liggen. Die persoon had het spel niet eens mogen hebben.'

    Voor de rest maakt het mij geen moer uit of iemand wel oud genoeg is om een game te kopen. Geef alleen niet de schuld van nare dingen aan de games!;)
     
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wat de jongeren gaan doen die burnout hebben gekocht 8)
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    haha idd, maar eeh Manhunt ligt wel bij dixons, of gaat het alleen om engeland?
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ja in Nederland is het nog gewoon legaal.
     
  14. Silverhawk

    Silverhawk Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het bullshit als je bent gewoon gestoord als je iemand vermoord of graffiti spuit en vervolgens zegt: SCHULD AAN DE GAME :mad:
     
  15. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niet alles doorgelezen, maar is nog niemand op de hoogte dat deze jongen het spel niet eens had?
    Natuurlijk is dit soort nieuws niet zo belangrijk, wie kijkt er nu naar het nieuws om te weten te komen dat het niet waar was... en zo krijgt de game-media alleen maar klappen.

    Weet je waaraan dit ligt.. eigenlijk, hoe noemt het weer, het is iets dat je doet met je kind. elke ouder zou het ongeveer wel moeten doen... niet dat het zo belangrijk is...
    OPVOEDING

    Je moet een game kunnen onderscheiden van de echte wereld, dat de game 16+ is wilt natuurlijk zeggen dat het vrij luguber is enzo, maar er wordt verondersteld dat de consument meer als 2 hersencellen gebruikt en niet zo stom is het verschil niet te kunnen onderscheiden, want geef toe, daarvoor moet je wel erg op het verkeerde pad zitten. zeker als je het spel niet eens hebt ^^
    Wat doet een ouder hieraan? ik denk dat m'n moeder zich zou doodschamen, maar wat doen zij? ze steken de schuld op een videogame... ik heb ze in een interview gezien... je ziet meteen waar het probleem echt lag
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2004
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg alleen dit, ik heb er veel studie naar gedaan en:..................

    Het is voor iedereen anders , ik kan er agressiefie tijd in kwijt, een labiel iemand krijgt er juist rare ideeen van dus ligt de taak bij de ouders om te kijken of een spel wel geschikt is voor hun kind om te spelen.
     

Deel Deze Pagina