1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Manier om zonder Credit Card op Xboxlive te gaan!!

Discussie in 'Games' gestart door Sam_Fisher, 25 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit er nog een programmaatje in dat het nummer nacheckt, want je kan niet ieder item dat je ziet op het Internet downloaden, daar is een zogenaamd "number-check" programma voor. Die kijkt of het nummer & de vervaldatum goed is. Er is dus geen manier om een nummer in te voeren als hij niet goed is. En als je al een nummer gevonden hebt die het wel doet, ben je wel een paar jaartjes verder, hoor. En nu de vervaldatum nog... Ik denk, wat zeg ik, weet dat het je niet gaat lukken. Ik heb het geprobeerd bij een jaarabonnement bij IGN.com (is me wel gelukt, en dat na 10 minuten!), maar da's wat anders... :D Ik denk dat het veel makkelijker is om gewoon een creditcard te nemen, spaart je een hoop Starter Packs en moeite.

2. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en jongens weet je hoe dit heet!!!
    fraude!!! als microsoft het door geeft heb je echt een probleem
    |:- |:-

ps. dan heb ik het over het gokke van cc nummers he!!
    en op het moment dat het je lukt heb je echt een probleem
    want je ip wordt namelijk gelogd bij de rest van je gegevens
    als de gene van wie het geld wordt afgeschreven aangifte
    doet en dat doet ie anders krijgt hij zijn geld niet terug dan
    ben je echt de lul !!!
    en ik kan je vertelen dat de politie dit erg hard aanpakt!!!
    veel plezier ermee
    :) :p

3. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Al die moeite voor niks. X-box live kost tot nu toe geen hoerentoeter. Wat is nou ongeveer 60 euro voor een JAAR online gamen?
    Hoer gewoon een cc van iemand, en geeft hem alles contant terug wordt er van zijn account wordt afgeschreven.
    IEDEREEN heeft een kennis met een cc!
    Dat weet ik 100% zeker!!!

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    key

....... en als je de geen CCnummer kan verzinnen dan download je toch gewoon een key generator... dream on

5. IK NL

IK NL Guest

het is een soort van elf proef als ik het goed heb die wordt gedaan bij cc nummers, dit is een bepaalde formule die altijd bij een bepaald nummer uitkomt, dit systeem wordt ook gebruikt bij sofi nummers en rekeningnummers van banken, even kijken of ik er wat van kan vinden.

Dit algoritme wordt gebruikt voor controle van een bankrekeningnummer en wordt ook wel de elfproef genoemd.
    Een bankrekeningnummer bestaat uit 9 cijfers
    (van links naar rechts)
    Vermenigvuldig het 1e cijfer met 9
    Vermenigvuldig het 2e cijfer met 8
    Vermenigvuldig het 3e cijfer met 7
    Vermenigvuldig het 4e cijfer met 6
    Vermenigvuldig het 5e cijfer met 5
    Vermenigvuldig het 6e cijfer met 4
    Vermenigvuldig het 7e cijfer met 3
    Vermenigvuldig het 8e cijfer met 2
    Vermenigvuldig het 9e cijfer met 1
    Tel de uitkomsten bij elkaar op en neem daar de modulo 11 van
    De uitkomst moet 0 zijn

deze formule wordt dus automatisch los gelaten op een ingevoerd nummer en zo kan je nooit willekeurig een cijfer nemen.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2003
  6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoe bedoel je oude koeien uit de sloot halen :{

7. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Lukt niet word direct gecontroleerd.ze checken online:

creditcard nm.
    naam op de kaart.
    verval datum.
    en het type kaart.

Leuk verzonnen maar als je een beetje nagedacht had wist je natuurlijk wel dat het niet zou lukken.Internet betalen staat niet meer in de kinderschoenen weet je.

8. IK NL

IK NL Guest

tja ik dacht er was toch al gereplyd door geert dan kan ik er net zo goed ook op in gaan.

9. Heeft inmiddels zelf een CC:)

Heb het nooit geprobeert maar er zit idd zo'n check op. Wist ik niet, nu wel.

Ik d8: Alleen als je iets wilt kopen staat er: CC number incorrect, maar hij checkt hem direct bij aanmelding.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jongens/meiden een code verzinnen werkt niet deze word gechecked bij de database van visa er word gecontroleerd op datum/naam en nummer ... daarna word nagegaan of je credit waardig bent en word je ip nummer genoteerd (xbox) om eventueel fraude tegen te gaan.

deze gaat op slot ... vragen opmerkingen kan je nog steeds kwijt in de centrale credit card thread

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina