9m-11m is nog niet veel. Wij hadden de damage cap naar 99m verhoogd, en dat hitte ik met gemak . Maar wij houden ook max-stat items ..
Ben eigenlijk altijd Beginner. Je hebt namelijk een wapen met 225 wa die je alleen als Beginner kan gebruiken. Maar ben inmiddels al weer gestopt joh. Het enige wat je doet is Rebirthen wat ook saai begint te worden.
Fuck, ik ben weer verslaafd. Heb de afgelopen 4-5 dagen niks anders gedaan. Also, ik heb nu een lvl 66 Lukless F/P in Scania. Iemand die nog mesos over heeft? Want ik heb wat pech gehad met een chaos scroll en een potential scroll. (lees: Ik ben zo'n 25 mill verloren in 5 minuten)
Iemand die maplestory nog speeld? (geen private rotzooi) vind het best wel verneukt na de BigBang (mega-update) zeldzame items krijg je erg gemakkelijk uit monsters, de prijzen zijn verneukt, en ga maar door.
Ja, vandaag weer 'even' gespeeld. (gelijk weer verslaafd) Het is echt heel anders als 2 jaar geleden toen ik het nog speelde, merk vooral dat het levelen veel makkelijker is. Ben nu level 32 (vandaag nieuw account begonnen) (dit is op gMS dus, iemand nog wat geld voor me? )
Ik heb net weer MapleStory gedownload maar hij doet het niet op W7? Edit: Na 4 keer opnieuw geïnstalleerd te hebben doet hij het.
Nah. Not really. Ligt eraan wat je doet. Knights of Cygnus, normale, Aran, Evan, The Resistance. Ik ben nu een Battle Mage op The Resistance. Even geld van een oud account overgezet. 1.5m cash op een lvl 13 mage lol.
Ik was de helft van mijn geld kwijt aan wat +8 ATT WG en nog zo'n ding wat ik nodig had voor mijn Assasin + nog Steely's want |Ilbi is mij toch wat te duur