Dan moet je maar even je wachtwoord veranderen als je dat nog niet gedaan hebt Ontopic: Dit is ongelooflijk, bij sommige dingen zit je gewoon te kijken van hoe doet ie dat , hij pakte dat veertje toen die op snelheid zat en toen vloog hij direct naar boven om die fluit te pakken. Ik wist trouwens nooit dat je Bowser ook met vuur kon verslaan en hij liep ook ergens door een muur heen in Bowser's kasteel, dat wist ik ook helemaal niet Ik heb hem wel op 1 minpunt betrapt, want hij was 1x geraakt (weet zo niet meer waar)
leek ook wel of het soms versneld werd afgespeeld zo snel ging het (hij door het menu of spel/level etc)
Die gozer is echt niet normaal Vooral in Wereld 8 bij dat schip en die kanonskogels, daar zie je hem opeens 20 levens achter elkaar bijspringen. Schijnt ook dat die Japanse dude een site heeft waar ie heel Mario Bros 3 elk level op deze manier uitspeelt en daar natuurlijk alle filmpjes van heeft. Echt geniaal zoals ie bezig is, ik had 'm al eerder gezien maar dit blijft hilarisch.
Hehehehe gamen is 1 ding maar dit slaat echt werkelijk alles! Die gast weet precies waar en wanneer al die kanoskogels worden afgevuurd en haalt gewoon ff meer dan 40 levens in 1 level Super maar dan ook waanzinnig knap hoor!
Werkt bij mij ook niet Iig, mario bros. was wel een verslavend spelletje. Waarschijnlijk zeker voor die Japanner