Tja als ze restricties op die actie gaan zetten kan het alleen maar in hun voordeel zijn. Het blijft de GM
Ah wacht...minimal verkoopwaarde moet 30 euro zijn. Volgens mij is NSMBU dat niet meer. Het is de enige retail WiiU game die ik heb, lol. Ooooh wel dus! 44,98 used bij GM. Zelf gekocht bij Dixons voor 5 euro toen ahahah.
Verwacht ook net dat er een Mario Kart ooit een slecht cijfer zal krijgen. Eigenlijk geen enkele Nintendo titel. Als je zo kijkt maakt Nintendo gewoon de beste/leukste games.
Komt denk ik ook om dat dat deel van de studio vaak 1 game per 2/3 jaar uit brengt. En het belangrijkste is dat in die games de gameplay nog altijd ver voorop staat.
Mss leuk en handig om in de startpost wat Nintendo Network IDs te verzamelen. Zoek wat mensen om volgende week mee te Mario Karten\o/ Mijn ID: Wildsurf
Raar dit http://www.vg247.com/2014/05/24/mario-kart-8-digital-foundry-review/ Want tot nu toe was alle footage schitterend. Lacklustre image?............. Aaah zelfde ding als wat Modder postte.
Zie ook hier. Wil ook wel de ID's in de startpost zetten hoor, maar zoveel Wii U members zijn er (nog) niet.
Twijfel een beetje: Heb op het moment mario kart 8 l.e. In preorder staan met een tien euro kadobon eraf waardoor die op 60 komt. Ik doe ook nog 50/50 met me zus, dus uiteindelijk maar €30 te betalen. Maar bij de gm is die actie nu om een game in te leveren en dan maar €29 betalen. Dus dan kom ik op €15... Maar dan geen limited editie, geen sleutelhanger en ook nintendoland kwijt.
Dat beeldje wat bij de Limited Edition zit verschijn vanzelf ergens achter in de kast. En je krijgt geen ruzie () wie het beeldje op zijn of haar kamer mag hebben. Nintendoland speel je niet meer als je Mario Kart hebt en aan een sleutelhanger mis je ook niks. Kortom, ik zou voor die actie bij GameMania gaan.
Ik hecht al een paar jaar geen waarde meer aan LM's. Niet om het geld, maar verzamel niks meer en het ligt er dus vaak maar. Daarnaast heb ik nog steeds een NSMB sleutelhanger tussen mijn sleutels zitten
Zo lang de voorraad strekt wel, geloof ik. En wat moet je ermee? Ik heb hier al tijden een NSMB sleutelhanger in een kastje liggen.