Ik zou die gouden kart al moeten hebben. Heb hem er nog niet bij zien staan...nog maar eens goed kijken dan.
Is het niet 3-stars? Lijkt me logischer voor zo'n reward. Die replay functie blijft gewoon goud voor pareltjes als dit: Zonder replay functie had je dat nooit meegemaakt.
Heb alle cups incl Mirror op 3 sterren. Dus dan zou ik hem moeten hebben. Ik heb soms het idee dat de groene schildjes meer homing zijn dan de rode. Zitten af en toe zieke hits tussen...
Ik haat Nintendo en hun online shit. Hoezo kan ik niet fucking online spelen? Ik kan op die WiiU gewoon alles downloaden, updates draaien, maar niet online spelen? Want? Mijn PS4 zit ook op dezelfde WiFi en daar kan ik gewoon mee gamen online. Ik wil alleen deze game online doen, daar heb ik die game voor gehaald. En dan doet ie het niet?
Hier werkt online prima, dus zal toch echt aan jouw settings liggen lijkt me. Ook als je highlights op 60 seconde zet ipv de standaard 30?
Dat begrijp ik, ik zou alleen niet weten welke, aangezien ik op al mijn consoles -afgezien van de WiiU- gewoon online kan gamen. Op mijn 3DS game ik ook online, dat gaat prima. Ik snap die shit gewoon niet. Ik kan een room maken, mensen uitnodigen en dan kicked ie me eruit. Als ik iemand join, same story. Ik word eruitgegooid voordat ik kan beginnen. Als ik gewoon een willekeurige race wil joinen, dan vind ik niets.
Je bent niet e enige, bij mij werkt het online ook voor geen meter. Soms vind ik een potje waar ik weer uit wordt gegooid maar meestal kan ik niet eens verbinden
Jullie missen de online fun (vooral als Modder wint )! [yt]dF5VtxvyrK0[/yt] Zie die blue shell dodging skills.
Nee hoor. Bij de start ook. Als ze me inhalen kijken ze elkaar aan. Geweldig. En die reactie als je toetert.. Ha ha Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Bedoel dat je het vooral dan ziet. Niet dat het er anders niet is. Meestal ben je met andere dingen bezig en dan zie je het niet. @Modder: waar was je skill bij de 2e blue shell?
Ontwijken met toeter of boost met toeter? Nog meer van dit soort hidden things? En volgens mij kun je ook sterren verzamelen? Wat is eigenlijk het nut van 10 coins? Heb wel gezien dat je met coins zaken vrijspeelt.