En het valt trouwens toch best mee hoeveel anti-gravity ze in die oude tracks gestopt hebben? Donut Plains 3 is bijvoorbeeld een perfecte conversie imo. Directe conversie vanaf de SNES versie zou een boring track geven.
Nee die track is op zich goed. Alleen het stukje onder water hadden ze van mij eruit mogen laten. Op sommige tracks valt de anti-grav niet echt op, en dat is goed, maar op sommige tracks is het in mijn ogen te veel aanwezig. Ook zijn de jump op sommige tracks niet goed uitgewerkt. Als je in Boo's Spookhuis bv met de sprong in het bovenste deel komt moet je in de lucht al je powerslide inzetten. Grafisch gebeurt er niks, maar zodra je neer komt ben je wel al aan het sliden wat tevens de enige mogelijkheid is om de bocht normaal te nemen. Sommige sprongen komen echt heel slecht uit.
Vanavond tussen 7 en half 8 een uurtje XBW Mario Kart dan? Ik weet niet of Bauke dan al kan, maar dat zou mooi zijn.
Over bob-ombs gesproken, ik mis nog steeds Bob-Omb Battle als Battle Modus. Dat was echt by far de beste Battle Modus in een Mario Kart ooit
Ok, half 8 jongens, in de XBW tournament met de volgende code: 7518-5300-5529 Ik neem aan dat jij daar zit, vanDulken?
Het heet trouwens Bob-Omb Blast, my bad. Deze modus van Double-Dash: [yt]RrgSU5nVNwU[/yt] Tofste multiplayermodus in any game ooit
Als je nu items op 'bombs only' zet dan lijkt het er toch erg veel op. Enige jammere zijn de tracks helaas.