Waarom? Omdat je met 2 man in de kart zit? Vind alle games het beetje hetzelfde. Sowieso een beetje vanaf de N64. Alleen de banen maken het verschil.
Haha was grappig jongens. Mijn vriendin deed net trouwens ook mee. Ze was heel trots dat ze een keer vierde werd om er vervolgens achter te komen dat Moddereter even weg was en we dus maar met zo'n vieren reden haha.
Jammer dat hij alleen de laatste 16 races onthoudt. De eerste race waarin ik mee deed was best tof! Ben nu even 4 race highlights aan het uploaden, die zal ik later posten.
Komen over een half uurtje 3 filmpjes van wat ik wel toffe races vond. Heb ze alleen een minuut lang gemaakt en niet andere dingen aangepast, dus misschien mist wat van de toffe actie wel, maar goed.
Ik was er zeker niet.wat een gggrrrr spel. Kom niet vooruit driften lukt niet. Is het 150cc ofzo. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Cool, ben benieuwd. En inderdaad is het voor herhaling vatbaar. Volgende keer misschien iets langer van tevoren aankondigen voor een drukkere lobby.