Ik doe alle cups nog wel een keer. Kijk wel of hij er 1 niet geteld heeft ofzo. Hoef toch alleen maar eerste te worden tijdens de cup.
Ja allemaal dat is het probleem niet. Heb zelfs overal 3 sterren. Zie je op de GamePad trouwens wel een mintrack met alle racers erop? Mis ik eigenlijk wel bij deze game...
Ik denk dat ik na een nieuwe tv, de wiiu als eerste last gen console ga halen. Dit is toch gewoon lachen. En hoe ouder ik word, hoe meer ik de lol van die mario games in zie. Ps. Kan ook de invallende dementie zijn, ;-).
Hoe kom je eigenlijk bij de mirror mode cups? Edit:al gevonden. Hebben we komende week weer een keertje met xbw online racen met MK8?
Wat is er niet aan te kunnen. Spel is gewoon rete makkelijk. Mijn vrouw had straks zelfs 3 sterren op 150cc Mushroom cup en die raakt 3x per jaar een controller aan
Zorgen dat je niet in de pack rijd. Ik ga altijd direct voor plaats 1 en houd een schild/banaan voor voor projectielen. In de pack moeten ze altijd jou hebben. Ik heb het idee dat de CPU zelden om andere schiet. Zie zelf rode schild naar achter op mij geschoten worden ipv naar voor...
50cc en 100cc gaat prima, maar bij de 150 cc heb ik altijd pech en beland ik door kutgeintjes nooit bij de top 3 op het einde.