Hoe zit het eigenlijk met eventuele DLC voor Mario Kart 8. Is daar al iets over bekend? Nieuwe characters, nieuwe voertuigen.
Kit Wiiu. Eindelijk kon ik mk8 online doen, een week lang, en nu weer geen internet op dat klote ding. Al mijn apparatuur doet het op mijn Wi-Fi, ook mijn 3ds gewoon.
Deze week een avondje 1 of meerdere uurtjes MK8 met XBW? Quote deze message maar en zet jezelf neer op een dag waarop je wel wilt spelen. Maandag (vandaag dus ) Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zondag (Geen zaterdag, want dan ben ik er zelf niet )
Goed initiatief! Vrijdagavond kan ik sowieso, overige avonden zijn twijfelachtig. Ga dat eens even heel snel doen dan!
Dat wordt een gekkenhuis vrijdagavond. Een vriend van mij is er wellicht ook bij. Inclusief Modder-Eter zitten we dan op vier racers.
Ik ben bij vrienden vanavond boys. Zit ik elke avond ff te kijken of er iemand is, gaan ze als ik niet kan.
Tsja, als niemand ooit in dit subforum komt werkt dit ook niet. Zijn genoeg communities waar de game zo levend als wat is.