Ik vond het helemaal niet lullig voor Erik. Vaak goed in de achtervolging bij Bauke om vervolgens 2 rode schilden van Erik te mogen koppen. Dan kan je winnen wel vergeten. Edit: Ik ben er ook nog steeds niet uit of ik het positief of negatief vind dat er geen voice chat is. De ene kant was het wel tof geweest. Aan de andere kant moet iedereen dan m'n gescheld aanhoren. Ik denk dat met public niet en met private wel het beste was geweest.
Wou laatst voor het eerst met een vriend racen ipv met willekeurige online spelers, maar hoe kan je iemand inviten nadat je een room hebt gemaakt? Ik wou gewoon online met z'n tweeen racen.
Mooi dat je bij de aankomende update je totale hoeveelheid muntjes kunt zien! En nog een leuk gerucht.
Alleen een beetje jammer dat de tweede DLC pas in mei uitkomt. Hoop dat ze die nog vervroegen. Maar ik neem aan dat de Zelda en F-Zero courses toch bij die van november zitten, want bij die pack zit Link ook.
Had al gehoopt op meer DLC dan enkel een Mercedes wagen 12 euro voor 2 DLC packs is een nette prijs imo.
Mario Kart Wii U track DLC, dit was 't enige dat ik nog wou, nu ga ik maar eens geld opzij zetten voor een wii u + mario kart