1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Mario Kart 8

Discussie in 'Games' gestart door Burt Macklin, 4 mrt 2014.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speel al 20 jaar Mario Kart. Kan heel goed aan de banen zien of het makkelijk is of niet. En bij iedere nieuwe MK worden ze al makkelijker.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar wat bedoel je precies met uitdaging? Ik begrijp wel waar je heen wilt, maar wat voor soort uitdagingen dacht jij aan dan?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat de banen wat moeilijker waren. En als je er nu af rijdt sta je er binnen een seconde weer op. De errors die je maakt worden steeds minder afgestraft. Dat vind ik gewoon jammer. Zal wel heel veel plezier aan deze game gaan beleven, maar had het liever wat moeilijker gezien.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Is het echter niet juist een grote irritatie dat je anders zo lang moest wachten voordat je weer op de weg stond na een val? Vooral tegen anderen lijkt mij dit nu juist beter. Misschien is het in te stellen voor de mensen die het wel graag pittiger hebben?
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies. Als je online tegen elkaar aan het racen bent, wil je niet 16 seconden moeten wachten voordat je weer op de baan bent....
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Mwuah, volgens mij valt het allemaal wel mee.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daar gaat het ook niet om. Vind wachten ook niet leuk. Maar fouten moeten wel gestraft worden. Nu sta je in een seconde weer op de baan. Imo veel te snel. Ook als je afgeschoten wordt of over een banaan rijdt, rij je bijna op volla snelheid weer door. Dat haalt het hele concept juist weg. Snap dat er mensen zijn die er geen zak van bakken en dus graag zo spelen...
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je nu van de baan afgaat duurt het imo gewoon te lang. Direct terug is ook niet goed natuurlijk, dat haalt de spanning uit de game.
    Maar ook als je over een banaan gaat?? Okay, dat is dan wel echt kut...:confused:
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Check de filmpjes maar eens, gaat echt heel snel. En het lijkt me niet dat die in te stellen is aangezien dat nog nooit mogelijk geweest is.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is wel jammer dan inderdaad en echt onnodig.
     
  11. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Wat een onzin GForce. Wacht het gewoon even lekker allemaal af. Check dit filmpje maar eens na 20 seconden.

    http://www.youtube.com/watch?v=BRGP-nxmuyE

    Hij rijdt idd net zo hard door na geraakt te zijn door die banaan.......
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je staat niet stil en je vertraagd zeer weinig. Je kunt idd bijna gewoon op volle snelheid doorrijden. Geen onzin dus en bedankt voor het te laten zien :emo:
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Je staat heel even stil wat bijna hetzelfde idee was bij Mario Kart 7? Ik vond dat juist enorm goed werken want uiteindelijk krijg je toch echter wel achterstand.
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Voor mij een "must buy" op de WiiU. Wii-versie grijs gespeeld.

    En ik kan me aan de ene kant wel voorstellen dat men het jammer vind dat je snel weer op de baan staat. Aan de andere kant.... in de Wii-versie werden je powerups afgestemd op de positie waar je lag. Kortom, reed je van de baan en kwam je op (flinke) achterstand, dan zat je vaak met de juiste powerup zo weer vooraan. Daarnaast is MarioKart een fungame met weinig inhoud (no offense, ik vind het concept namelijk geweldig!). het heeft weinig met racen ta maken. gewoon gezellig met je matties of online knallen. Als je een penalty-systeem wilt, heb je een sim nodig.

    Ik kan niet wachten tot eind mei! Zin an!
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat van die powerups is al vanaf de eerste MK ;)
     
  16. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Lol, kijk jij ook of niet? Bij 0:24 sta je gewoon even stil en je vertraagt echt net zoals vorige delen. 8)

    Het enige wat anders is, is de snelheid dat je weer op een baan terecht komt. Verder kun je geen items meer als back-up houden (dus banaantje om de schilden tegen te houden is niet meer). Al met al lijkt mij de game absoluut niet veel makkelijker geworden. Erg gek dat jij dat wel beweert, zonder ons voorbeelden te geven.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2014
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de video ook even bekeken, maar hij moet inderdaad qua snelheid even op gang komen weer, fine with me. Maar ik heb MK7 amper gespeeld en die op Wii ook heel weinig. Ik vond ze allemaal niet heel boeiend meer na MK64.

    Ik mistte een snelheidsgevoel ook, iets wat in die video op de vorige pagina niet het geval is gelukkig. Sonic Racing Transformed had een prima snelheidsgevoel alleen boeide de rest mij totaal niet.
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Dan blijft de conclusie overeind dat het dus bitter weinig uitmaakt hoe lang je niet kan rijden. ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2014
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Double Dash man! Hoe kan je dat nou niet boeien!?
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Double Dash had alleen 1 nadeel. Zo weinig banen. :+

    Maar ik wacht nog steeds totdat Nintendo eens Bob-Omb Battle terugbrengt. Snap nog steeds niet waarom boring Balloon Battle wel in de nieuwere Mario Karts zit, maar niet Bob-Omb Battle.
     

Deel Deze Pagina