Mario kart voor de gamecube vind ik de slechtste van allemaal. Dus ook slechter dan mario kart op de GBA om maar wat te noemen. Dat idee van met zijn twee'n op één kart vond ik vroeger niks en nu nog steeds niks. Verder zaten er veel tracks tussen die ik behoorlijk suf vond.
Neemt niet weg dat hij toen met vrienden nog best vermakelijk was, maar kwalitatief was 't gewoon méh naar mijn mening. Ik pakte 'm ook nooit op om even lekker singleplayer modi te spelen. En dat met zijn 2'n op één kart, hmm iedereen wilde altijd racen en als je pech had dan had je als achterop zittend personage weinig te doen. Ik snap dat Nintendo weer eens wat anders wilde proberen, lekker innovatief enzo.. Achja 't zal ook wel, mooi wat er gaat gebeuren met Mario kart 8! Ik duim uiteraard wel voor (betaalde) dlc voor later\o/
En hopen dat de Pro controllers een mooie prijs krijgen. Moet nog snel ff een nieuwe adapter vinden. Kan ik die gewoon bij Nintendo bestellen? Katten hebben hem door gebeten ><
pff das wat veel voor mario kart met hd graphix en dan moet ik ook nog extra controllers aanschaffen etc......... hmzzzzzzzzzz
Ik zie hem nog niet op Budgetgaming staan. Hij zal toch wel in Nederland komen? Een maat wil hem dolgraag halen.
Hij is niet zo lang geleden aangekondigd dus het duurt normaal wel een tijdje tot hij verschijnt op de Nederlandse webshops. Behalve hier dan: http://www.nedgame.nl/nintendo-wii-u/nintendo-wii-u-premium-pack--black----mario-kart-8/9979448171/
oni why00..... Kan je eigenlijk je gamecube controller aansluiten op de wii u? of de oude wii motes? (dus niet wii mote plus)