Één woord....geweldig! Dit is zoals een Nintendo Direct nou moet, gewoon hardstikke leuk om naar te kijken. Man wat ziet deze game er goed uit zeg. Had niet verwacht dat je zoveel verschillenden onderdelen kon veranderen aan je kart ook, echt tof. Laat maar komen deze.
Jullie mogen altijd een van die games aanvragen bij Modder als je die graag ook wilt hebben. 25 euro.
Wel leuk om te zien inderdaad dat Nintendo de Directs heeft aangepast met Nederlandse voice over etc. Zijn ze toch gaan luisteren naar de kritiek.
Eindelijk weer een game om mijn WiiU weer voor aan te zetten. Na het uitspelen van SM3DW en DKTF was er gewoon niks meer. OP deze game wacht ik meer dan op Watch Dogs. Ik heb er echt zin an. MK7 kon ik niet spelen op mijn 3DS omdat ik daar binnen 10 minuten kramp van kreeg. Als ik dan doorging had ik 2 dagen last van mijn polsen en handen, heel vreemd. Ik heb geen XL, dat zou waarschijnlijk beter zijn voor mijn handen met die game. Verder kan ik prima games spelen op mijn 3DS, behalve dan MK7. Die pijn was niet te harden. Ik kon ook nergens iets vinden om de besturing aan te passen.
Ik ken ook nog wel een vooroordeel over Aziaten. Ik heb overigens Afrikaanse roots, maar dit terzijde.
http://mariokart8.nintendo.com/tracks/ Hier kun je een trailer bekijken voor elk circuit in de game. Ik ga alleen die van de retro tracks even checken.