hier ga ik mijn wii voor halen, de rest van die troep op de wii u hoef ik niet.. kinderspul. dit is het leukste spel voor online, iedereen kan het in tegenstelling tot shooters.. 1 week te laat en je word zwaar geowned. ik ga hiermee online toernooien houden, met prijzen als online een beetje goed loopt dan.
ik kom hier ook bijna nooit heb wel betere dingen te doen dan kut forums lezen. je kan ook gewoon zeggen dat jullie saaie oude mensen zijn, die urenlang op een forum zitten of in het weekend 20 uur gamen. wat heb je aan een toernooi online als je toch geen kk kan winnen, iedereen houd er wel van om iets te kunnen winnen zo niet ben je blijkbaar gewoon saai en oud. laat me raden jullie favoriete circuits zijn meer richting luigi circuit en baby park? in dat geval zijn toernooien niet leuk nee, want dan krijg je ook moeilijke circuits. leuk he winnen met geluk terwijl je in bowsers castle een hele ronde achter ligt
waarom laten ze 8 jarigen toe op forums? jullie denken allemaal zo slim te zijn hier. ben je jonger dan 33 dan heb je geen respect voor ouderen en moet je gewoon je bek houden simpel. respectloze kinderen en tieners heb ik een hekel aan ze denken alles beter te weten en denken altijd beter te zijn. ze vinden zichzelf zo goed als ze iemand kunnen verslaan die 1 uur per dag speelt, terwijl hun 5 uur spelen op een dag.. dan ben je toch echt een mongool
Haha, wat de neuk? Dude, serieus? Ga lekker op je linkerhand zitten tot je hand slaapt en ga dan aan je pielemans zitten. Misschien vrolijk je dan wat op.
Als ik jouw reacties zo ff lees in dit topic, dan kun je maar beter niet posten op dit forum. Een beetje respect graag voor de gebruikers en elkaars meningen. Voor de rest, graag deze gebruiken even negeren en verder gaan met de discussie
Iemand die de L.E. in de pre-order heeft staan? Dat beeldje boeit me vrij weinig, maar die 10 euro boeit me eigenlijk nog minder hahaha. Dus de mijne staat alwel in pre-order ^^
Yup, ik heb de LE in pre-order, sinds een Mario Kart maar 1x uitkomt per console/handheld normaal boeit het me die extra euros maar weinig, plus dit is gewoon een collectors item.