1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Mario kart online

Discussie in 'Games' gestart door Dieter, 5 nov 2005.

1. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx ik ga het meteen tsjekke :)

2. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    gvd stomme K*Tzooi ik snap er niks meer van ik voer die code daar op die site in krijg ik dit
    dus ok me batterij is helemaal vol dat kan het dus niet zijn
    laag signaal kan het ook niet zijn want ik stond net 1 meter van me router af en nog kreeg ik de foutmelding.
    en een mobiele telefoon of een magnetron liggen de ook niet tussen en zitten pas ruim 5 meter verderop... :mad: wrom heb ik dit? :'-( kan iemand me helpen? of heeft iemand misschien hetzlefde probleem?

3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Wat voor router heb je dan?

4. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    eentje van e-tech maar ik heb telkens net 3 tegenstanders en dan valt ie of meteen weg en anders kan ik heel soms nog een kart kieze en valt ie daarna weg... :mad:

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Je moet je bitrate heel laag instellen.
    Transmission Rate : ongv 2MBit
    Gnitro: Uit (als dat op je Router zit)

Anders werkt het niet.. DS gebruikt maar hele lage transmission rate.. heb hier ook last van gehad in het begin en nu loopt het allemaal als een zonnetje :D

6. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je dat dan? en wat voor effect heeft dat voor het internet op mijn laptop?

7. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Je moet dat eigenlijk steeds switchen dan.. het internet op mijn laptop loopt overigens nogsteeds hetzelfde.
    Moet je even uittesten, kan niets mee gebeuren.

De instellingen vind je als je naar je Router gaat, ik neem aan dat je weet hoe dat moet.

8. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    ja dan moet ik zo'n code invoeren in die balk waar je normaal je website neerzet, maar ik kan die stomme handleiding van me router niet vinde dus ik weet niet welke code het is :mad: stomme ik |:-|:-

9. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb nou dus een handleiding gevonden op internet en zit nou denk ik bij de instellingen van de router maar ik zie nergens bitrate staan (damn ik ben een hopeloos geval :'-( )

sorry screenshot plaatsen lukt niet daar is het bestand te groot voor :confused:

maar waar kan ik nu dan mijn bitrate aanpassen.?

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens, werkt dat nou goed op de DS? Of is het maar pieter preuter werk?

11. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Werkt normaal gesproken super... als je fatsoenlijke router hebt ;) of een usbwifistick :D
    k heb al flink wat af gespeeld.. en vandaag normaal multiplayer potje gedaan met 6 man thuis haha :) net kleine kinderen van 22jaar :)

@kjox_nemesis: k zou je graag willen helpen maar zonder screen of wat kan ik echt niets.. het staat gewoon ergens bij je wireless settings.. xal ff screen van mijn instelling posten..

12. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    ok ja zoiets heb ik ook ongeveer maar waar moet jij dan zijn om je bitrate te veranderen?

13. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Transmission rate moet je dus op 2Mbit zetten

14. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    dat zie ik ook nergens staan terwijl ik zwel andere dinge zie staan die wel in je screenshot staan... maar als ik kijk bij netwerk onderdelen ofzo dan staat mijn ds er wel tussen..

trouwens ik keek net op nintendowifi.com maar daar staat ook geen e-tech tussen :mad: dus kan het misschien gewoon niet bij mij?

15. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ik moet toegeven dat mijn eerste router ook een e-tech was en dat ik er niets dan last van heb gehad.
    Als je iets meer geld te besteden hebt raad ik je aan een betere router te kopen!

16. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor een router raad je me aan dan?

17. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb een SMC Barricade, die goed zijn werk doet.. maar volgens mij is een Linksys echt het beste!

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Linksys is nu in de aanbieding bij de MM voor 77 euro, volgens mij niet veel geld voor zo'n ding.

19. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een wireless lynksys gekocht voor 35 euro en nu is die weer afgeprijst volgens mij. Ik heb wifi nog niet getest hier.

enige nadeel van de DS vind ik het volgende:
    ik krijg echt lamme poten van die DS, ik heb nogal grote handen namelijk.
    jammer dat je buttons niet kunt wijzigen, want ik gas liever met de onderste knop (b) geloof ik en itembutton wil ik dan op rechter knop hebben, knop (a).

Nu is gassen op rechter knop (a) en items gebruiken op de bovenste knop (?).

missions is leuk bedacht, nog niet geprobeerd maar wel ff gekeken wat je er doen moet. En speed opbouwen dmv achter je tegenstander te rijden is ook weer iets extra's.

zal gauw hier mijn speler code plaatsen om een keer tegen iemand te spelen van hier.

20. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Je moet gauw de linkertrigger gebruiken om items te gooien :) kan namelijk ook.
    Ik denk dat het je dan een stuk makkelijker afgaat.

Deel Deze Pagina