ging niet bepaald makkelijker Han. wie durft het tegen mij op te nemen? mijn friendcode is: 094549896365 add me maar op msn als je wil: M_Bianconeri_8@hotmail.com edit// ik heb sparks tot nu toe nog alleen toegevoegd in de friendlist, mits ie dat wil natuurlijk wie durft nog meer
Mijn friendcode is: 335067926915 Ik heb Sparks en Bianconero toegevoegd, ik hoop ook dat jullie mij ook toevoegen (sparks en conero). Han, wat is jou FC?
Vraagje (gaat niet over online, maar kon geen centrale thread vinden) Ik had gehoord dat je de rainbow cup kan unlocken, hoe doe je dat?
nvm, ik heb t al gevonden.. Je moet alle staff records in de retro circuits breken weet je hoe ernstig lang dat gaat duren Gelukkig heb ik tijd over, ik ben ziek vandaag
Heb m'n draadloze router weer aan de praat gekregen. En ik kan sinds gisteren eindelijk online... friendcode: 515 457 383 083
Net met Pacboyslim gemariokart. We hebben beide onze 360 aanngezet en vervolgens zitten chatten en mario Karten. Dus onze eigen chat functie gemaakt !! Werkte prima. *)
Echt een vette uitvinding zo. Kan je iemand ten minste de grond in schelden als die een blauw schild op je schiet. Misschien nog meer driezestigers hier? Zodat we een lobby met vier man kunnen maken?
Binnen heel kort 360: Joene90.. En friendcode ga ik nog maken, maar ik moet de DHCP settings van mn router veranderen, lukt nog niet helemaal
jeej!! ik heb een linksys gekocht en aangesloten en heb net mij eerste 3 potjes ofzow gewonnen!!! mijn friendcode is: 403787146285 accountnaam: Joost
Weet iemand misschien hoe je kan kijken hoeveel wins en losses je hebt met mario kart online? want ik zie dat wel van al die andere mensen, maar ik wil het ook van mezelf weten.. En dan nog een vraag: Krijg je die punten alleen als je zown beker ziet of ook als je gewoon 1 race wint? alvast bedankt
Hoi, ik heb ook sinds kort het spel Mario kart. Wie heeft er zin in een potje racen? Mijn code is 378019 906563.