Grand prix gewonnen 2x achterstevoren over finish lijn moehaha edit: die balloon battle is beetje lullig voor modder eter met teams 2 vs 1 lol edit 2: haha die über mushroom is echt geniaal... komt M-E op me afrijden met 3 roden schilden.. plop ik in één keer 10x zo groot rijdt ie zichzelf plat hhaa
Tss, die laatste Grand Prix heb ik anders gewonnen Die battle doe ik echt nooit meer met zn drieen Om de seconde een rood schild om je oren is iets te...
Haha ja nice die laatste grand prix.. had te weinig punten 2x eerste 2x laatste.. dus 34 totaal damn haha jij 37 TROUWENS BOYS, VOEG DEZE OOK EVEN TOE Petfles: 1418-6892-3652 Maatje van me.. hij heeft CO en M-E al toegevoegd!!
Hmmm, blijft toch een appart spelletje dit Balloon battle was een beetje oneerlijk.... klein beetje maar hoor.
Ik heb sinds een paar dagen ook Mario Kart. Hier mijn naam en code: Arjan 5241-2585-9371 Ik zal straks de codes hierboven toevoegen
ik heb iedereen die hier staat toegevoegt lijk me leuk om met elkaar te spellen mijn code is 3566-5542-1261
ik heb net mario kart, en zou graag willen weten hoe je een friend code van jezelf kunt zien/verkrijgen?
Klein vraagje, Moet je voor mario kart wii perce dat stuurtje hebben? Of kan het ook gewoon met de remote in je hand?
Het kan ook gewoon met de remote in je hand ja, al vind ik persoonlijk het stuurtje wat fijner. Als je een stuur hebt klik je de remote gewoon daarin zegmaar, dus het werkt gewoon hetzelfde, bij een stuur heb je alleen wat meer grip. Ook kan het met de classic controller gespeeld worden, gewoon ouderwets met de analog stick