periodieke overschrijving kan werken, en per maand verdien ik 20 eurie meer maarja per jaar is makkelijker. Ik laat het over aan degenen die intrese hebben maar kan iemand bevestigen of ontkrachten dat je de 4 laatste cijfers nodig hebt als je xboxlive van mem card haalt? of kopieert?
Maar gewoon ff een vraagje: Kan je via je memory card een gamertag kopieren of zet je em gewoon over op een memory kaart? Want als je em weg geeft kan je em toch moeilijk opzeggen?? Maar ik heb me nog niet echt verdiept in hoe je moet opzeggen...(dus misschien is het dom, wat ik zeg )
Het is heel goed mogelijk. Thing is alleen, dat je per Creditcard niet heel erg veel Live accounts kan activeren. Dus een booming business zal het niet zijn.
5 of 8 geloof ik (ik dacht 5) ... je kan maximaal 8 live accounts op je xbox zetten .... maar volgens mij maar 5 per credit card nemen
kijk als het ermaar 5 zijn dan vind ik het niet egt de moeite waard, kan ik het wel alleen voor wat maten en wat familie doen. En persoonlijk wil ik graag altijd dingen zeker weten geen "denk ik" "volgens mij" of "geloof dat"
hrm 10 dus, dankje voor het antwoord fardo 360 euri per jaar of 27 per maand is idd geen vet pot zal er even een nachtje over slapen. uiteraard als er iemand anders is die dit wil doen, ga je gang je hebt nu all info
ken je niet beter gaan werken ipv zoveel moeite te doen voor die paar rot centen je zal er echt niet rijk van gaan worden en lijkt me teveel risico wat wil je gaan doen als ze je wel naaien
kijk, het leek me leuk om wat mensen te helpen, maar ja, als er dan ook kloot hommels als jij rond lopen, dan hab ik zo iets van, www.stfu.se en lees ik alleen nog maar het nieuws. en toen wist i nog niet dat er maximaal maar 9 andere konden worden aangemaakt want ik denk wel dat er wel wat meer dan 9 mensen graag xbox live willen oh en probeer jij maar eens iets te verandere dat geld kost zonder je laatste 4 cijfers in te vullen
Zo nou uh voor 100 euro zou ik dat echt niet doen. Dat is dan 40 euro winst oftewel 88 gulden. Dat zou ik een beetje teveel van het goede vinden. Maar het idee is wel grapig.
wat is 100 euro nou in een jaar of 10 euro per maand. Wat doe je tegen woordig met 10 euro kopen.....niks!!! Het is egt een goed plan wat shcaap bedacht heeft . Zo help je trouwens ook je medexboxers die geen live hebben
ik heb er nog eens over nagedacht en ik ga het niet publiekelijk doen, maar alleen voor vrienden en bekenden, mocht er ooit een manier zijn om meer dan 10 accounts te krijgen per credit card dan ga ik het wel doen. Sorry voor degenen die zich hier op voor bereid hadden Zeg je ouders maar dat een credit card maar 12 eurie per jaar is bij de rabobank en je minstens een mbo studentje moet zijn
Nou tja ik vindt 100 Euro (220 gulden) voor een jaar online toch veel geld. En ik kan nog zat kopen van 10 euro het ligt er alleen aan hoe je het besteed.
ok, ff oude koeien uit de sloot halen, ik las net ff dit op de faq van xbox.com dus nu komt de vraag hoeveel per creditcard?! ff een emailtje gestuurd maybe lukt dit dan toch