Marlboromasters

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pimmy, 6 aug 2004.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Tis morgen en zondag weer zover... Marlboro master 2004! Wie gaan er allemaal? Kga morgen en overmorgen met me pa en zus. Ieder jaar is het leuk dus dit jaar zal het ook wel weer lukken hehe :D

2. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het precies; ik ken dit namelijk niet (mischien niet bij naam).

3. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Het is een race gebeuren op cicuitpark Zandvoort. (Kei-druk !)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    de beste Formule 3 racers uit alle landen komen samen en racen tegen elkaar.Wie hier goed rijdt heeft grote kansen om ooit in de Formule 1 te komen(bijv. Klien,Wurz,Coulthard)

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja en je hebt nog allerlei andere races zoals de clio cup, euro GT, formule renault, formule ford etc.

Kga bijna ieder jaar en het blijft leuk als je van racen houd. Tis helaas vaak wel druk ja, maar goed :D

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Plek zat in de Duinen! :D Ik ga waarschijnlijk zondag! _0/

7. driver3

driver3 xbox owned

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga naar dtm 3 september ga het hele weekend lijkt me veel leuker dan malboro masters.
    was vorig jaar ook naar dtm je weet niet wat je hoort die autos echt gaaf

8. alibi

alibi Guest

ik ga zeker naar de marlboro master. kga alleen op zondag de hele dag.

en ik heb naturlijk al kaartjes liggen voor het weekendje DTM 3-4-5 september!!!!!

9. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    K zou er heen gaan, wel klote dat het niet kan. Dit jaar komen er vier Ferrari's en een aantal Duc's! Dan maar de DTM, maar dat is evengoed nog mooier als de Marlboro Masters

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom gaat iedereen op zondag hehe op zaterdag zijn de meeste races :)

Ik wil ook naar DTM alleen weet ik niet of me pa dat ook wel wil :)

11. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    Dan zal ik ook maar eens door de poortjes sneaken en in zo'n wagen stappen :cool: .

12. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga Zaterdag en Zondag, kijken of ze nog wat leuke modellen te koop hebben!
    Wanneer is iegenlijk de F1 demonstratie, Zaterdag of Zondag?*
    En ik ga ook nog naar de DTM op Zandvoort :D

13. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    ga Zondag jeuj

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Beiden dagen :D

15. the_Davman

the_Davman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zondag naar de marlboro masters.. de formula 3 natuurlijk en wacht dacht je van de demonstratie van de 4 F1 ferrari's (van 1999,2000.2001 en 2002 wagens) en de ducatie _O_

die F1 demonstratie is op beiden dagen zowel zaterdag als zondag.. rond 14.00 geloof ik :)

en ga uiteraard ook naar de DTM op 5 september!!

16. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het vorige keer wel leuk.

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kom net terug van MM... was best cool. Waren maar 2 races maar goed toch wel wat crashes en acties gezien. Maar het begon eerst ff te regenen dus ging ik een btje terug naar het rechte stuk en toen begonnen de demo's. OMG die peep op die Ducati ownt alles. Hij kan gewoon alles, op een 1000 CC ducati :eek: Als je dit goed wilt zien moet je op het rechte stuk zijn want hij rijd niet rond. Geweldige demo van hem, ook hoe hij iedereen dolt enzo, geweelllldig!

Morgen dan maar de races gaan kijken :D Kijken waar de clio's nu weer met de rode vlag eindigen :+

18. VinZ

VinZ Guest

Ben net terug en het was vet hoor... Die kerel op die ducati was inderdaad massa!!! En die F1 ferrari's maakten me een partij herrie... Supervet. En die Euro GT wagens. Sow hey, ook daar kwam me een herrie vanaf... Heb vanalles gefilmd en zal in de loop van de week wel wat online zetten...

19. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    was er ook bij op zondag(gisteren dus) en heb er een leuke dag gehad.
    via het werk van mijn vriendin waren wij uitgenodigd door alfa romeo en hadden vip kaarten.....vreten drinken,vip shuttle voor vervoer,nog meer vreten en drinken,beetje race kijken......zullen we weer eens wat gaan drinken???.
    wat lopen er op die stands een ballen rond.....beetje duur doen,net in het pak terwijl het zweet je kont uitgiert vanwege de 33 graden......heb om verschillende figuren daar flink lopen grijnzen

de race's..
    vond de formule 3 erg saai.....in 25 ronden gebeurde bizar weinig op een aantal kleine en 1 grote stuiter na bleef het hele veld hetzelfde.
    de mooiste race vond ik de euro gt waar die kogelsnelle bmw m3 mijn favoriet was.
    qua geluid waren de 4 ferrari's geweldig.....en bloedbloedbloedsnel.
    leuke dag,mooi weer,gratis voer en drank......volgend jaar maar weer :)

20. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    een vriend van me is er geweest en ik heb een paar foto's gezien.....was zeker wel tof...ik ben twee jaar geleden geweest......
    4&5 sept zit deze jongen op de tribune naar DTM te kijken en dat lijkt me eerlijk gezegd leuker dan marlboro masters....

Deel Deze Pagina