sterker nog ik verwacht hem niet eerder dan 2008 Maar ik denk dat djno in de war is met Marvel Ultimate Alliance, deze komt 27 oktober uit
( bump ) Ik vraag me af hoe ze het gaan doen met de characters. Komt er een soort van character creation mode ( a la CoH ) met bekende Marvel helden als NPC's of dat je gewoon een super-hero uit een hele lijst kunt kiezen ? Als het laatste zo is, dan is Nova voor mij gereserveerd :b:.
hoop het eerste. 2de kan natuurlijk ook, dan beperk je meteen het aantal spelers in een lobby. Doe mij dan maar Deadpool (ziet er leip uit).
ON-ZIN dit spel zou 100% zeker weten wel aanslaan en zoveel MMO's komen er niet aan toch? Alleen Viking (oid) en Dragonball Z zover ik weet. Komt bij die games zijn er nog geeneens! Erg zonde want ik ga zeker weten één mmo op de 360 uitproberen en deze was een goede optie.
Jammer, ik verheugde me zo erg op dit spel. Maja, als je bekijkt hoe wilde de ontwikkelaar het eigenlijk gaan doen met de characters.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Dit is dus echt kut he!!!! Had deze zo graaaaaaaag willen hebben!!!