Lol ik heb Marvel vs Capcom 1,2, Capcom vs Snk 1,2, Streetfighter 2 turbo(champion edition), Streetfighter 2 Alpha, Streetfighter the third strike en (Super) Streetfighter IV vaak gespeeld.(kan er een paar vergeten zijn) Maar al die afkortingen zeggen mij bar weinig, zal het eens opzoeken.
Dat zou zomaar kunnen ja, maar dan doe ik dat toch ff ? Tot die tijd vervang ik m wel met Phoenix dan.
Futurezone levert vanaf morgen. Had ze ff gebelt. Dus ik annuleer bij gamedumper en ga daar pre-orderen
Ik zag mensen online spelen en voor je begon met characters kiezen had je de keus voor Normal mode of Simple mode. Wat is het verschil?
Shit man, ik ga nu echt twijfelen. Ik moet kiezen tussen Fight Night Champion en Marvel vs Capcom 3. Natuurlijk, totaal verschillende games. Beiden gaan er natuurlijk uiteindelijk wel komen, maar op dit moment wil ik maar aan 1 van de twee mijn geld verspillen. De demo van FN Champions heeft mij aan het twijfelen gebracht. Die vond ik echt meesterlijk, terwijl MvsC 3 mij ook ontzettend vet lijkt. Hoe meer ik daarvan zie, hoe liever ik hem wil hebben....... Lastige shit, ik heb zelden dat er twee games vlak na elkaar uitkomen die ik graag wil hebben.
Het spel draait bijna alleen om specials. Dat maakt het wel heel makkelijk als je ze met 1 knop kan uitvoeren.
Tsja dat wordt kiezen tussen een rustige realistische boxing game, of een over-the-top adrenalinerush fighter als MvC, ik zou geen seconde twijfelen. Het schijnt sowieso een heel makkelijk spel te zijn (de moeilijkste moves doe je met een QCF beweging a la een Ryu/Ken-fireball in SF4), die simple mode is voor de mensen die bij je thuis zitten en nog nooit een game hebben gespeeld.
Even een vraag je aan de mensen hier die de eerdere marvel vs capcom games of nu deeltje 3 al gespeeld hebben: hoe toegankelijk is deze game voor mensen die nooit eerder een MvsC game hebben gespeeld? Ik zit op basis van de supervette gameplay filmpjes eraan te denken met deze game te starten, maar eerlijk gezegd duizelen de opties en omschrijvingen me en beetje voor de ogen als ik zo op shoryuken.com kijk en dat in mijn hoofd combineer met de adsurde snelheid van de gameplay. Is het te doen voor en leek, en hoe verhoud de leercurve zich tot bijvoorbeeld SF4? Ik weet dat er een simple modus is, maar daar voel ik me dan weer te goed voor, dus de normale mode heb ik het dan over. Street fighter IV pakte ik wel lekker op, maar dat was vooral omdat ik de basis nog ken uit de oudheid (SF2)
MvC is makkelijker dan SF, en van wat ik er nu van heb gelezen spant MvC3 zelfs de kroon, en is het dus de meest toegankelijke MvC ooit. Nogmaals, de moeilijkste beweging in MvC3 is dezelfde beweging als de Fireball van Ken/Ryu in SF.
QFC is toch zoiets als 6(1)23? Geen idee of je bekent bent met de notatie van BlazBlue. Je moet ervoor kijken naar je nummerbord. Dus 6 is naar rechts enzo..
Net in Hengelo opgehaald, nog niks van futurezone gehoord terwijl ik hun 4-5 uur geleden een email heb gestuurd om mijn order te cancelen. Echt de laatste keer dat ik daar iets bestel