Die orders worden niet eens door de winkel zelf behandelt maar door een ander bedrijf, dan mag je wel verwachten dat ze binnen een periode van 4-5 uur antwoorden, vooral als het om een annulering gaat. Straks moet ik weer verzendkosten betalen om het terug te sturen.
Heeft u een vraag over uw online order? Neem dan contact op met Futurezone Online Store middels het contact formulier of bel met 010-2849863. Je kon ze ook even bellen maar dat kon tot 18:00 uur. (denk ik)
Kan iemand trouwens online tegenstanders vinden? Ik weet dat het spel nog niet officieel uit is maar het wordt op veel plekken in Europa en de VS al vroeg verkocht
Aangezien ik deze game ga reviewen voor xbw zoek ik even wat mensen die deze game actief online spelen. Wat ik me nou afvraag, heeft MvC3 ook een lobby systeem dat je met 1 party winner stays kan spelen?
Ik las in de IGN review wel dat je lobbies kon maken. Of het iets is zoals bij Blazblue, IDK. E: Ik ga het vanavond bestellen, maar als je een newbie nodig hebt...? Al ben ik niet super talk-active.
Goed nieuws dus! Ik miste deze feature erg in street fighter IV. Friend invt me overigens maar wie hem online gaan spelen ^^.
Je kan lobbies maken maar als je op je beurt wacht kun je niet kijken naar de match die bezig is. Wat ik wel jammer vind
Eww, dus je kan niet het gevecht zien? Dat is, IMO, erg lame. Matches kijken is gewoon awesome, en het maakt lobbies veel leuker en meer sfeervol.
Die feature zat ook in SFIV hoor? Alleen dan nog gaver, want je kon ook meekijken. Belachelijk dat dit in deze game niet kan. Schrijf dat maar ook in je review. Als je vragen hebt over online play of wat dan ook, vraag maar los. Ik denk dat ik vrij veel theorie weet achter deze game. Sorry voor de dubbelpost, maar dat doe je door terwijl je een air combo doet op E/launch button en daar bij naar voren/achter of naar boven. Als de tegenstander op hetzelfde moment dezelfde richting + launch button indrukt zal je aanval stoppen. Dankuuuu.
Daar kon je enkel 1tegen1 player match doen, de grote lobby's kwamen pas met Ssf IV. Wel balen dat je niet kan mee kijken dat zit volgens mij zelfs in MvC2... Misschien komt het later nog
Online is best leuk tot nu toe 9x verloren waarvan 7x echt verdient en 2x gewonnen. Setinel spammers zijn echt zwaar irritant, Sentinel+x-factor = tenminste een iemand gaat dood. Ik gebruik vooral Ryu+X-23+Zero. Ik heb in mijn 11 matches 8x tegen een dante gevochten
Dat is dan best wel weer slecht. Vreemd dat ze die mogelijkheid niet aanbieden... Aangezien DOA het wel deed.
Klopt dat pas bij Super Street Fighter 4 het lobbysysteem werd gebruikt. En over Marvel. Ik heb het hier al een keer gezegd. Je kan met 6 man in een lobby en je kan niet spectaten. Op internet kon ik alleen dingen vinden dat de spectator mode niet aanwezig is bij de launch van het spel. Maar wat ik ervan begrepen heb komt het wel op korte termijn. En dat is natuurlijk wel een must, want bij DOA kan het al sinds 2005. Al op de oude Xbox. En sindsdien is er geen fighter geweest die dat heeft overtroffen qua opties.
Hoeveel zijn het er eigenlijk? Vast niet zoveel als in deel 2, daar ben ik weken bezig geweest om ze allemaal te unlocken Waren er iets van 56 dacht ik?