1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Marvel vs Capcom 3

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 20 apr 2010.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren heb ik MvC3 eindelijk binnen gekregen. (voor m'n ps3, krijg de 360 versie nog voor review)

Ene speel op het moment met Dormammu, Dante en Wesker. Over Wesker heb ik nog wat m'n twijfels. Dormammu vind ik echt geniaal, kunt makkelijk aircombo's maken en heeft ook redelijk veel goeie afstand moves. Ik zal nog wel even de guide aanschaffen.

2. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    het is een counter-move, dus je moet hopen dat je tegenstander je een tik probeert te geven:b:

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Oh thnx.... Ik speel alleen tegen mensen, daarom slaan ze me dus niet haha. Ik snapte het al niet.

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Het is het beste om die hyper te activeren wanneer de tegenstander ook zijn hyper activeert, er zulen ongetwijfeld meerdere manieren zijn om ervan gebruik te maken though.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het zoeksysteem werkt lekker zeg met die Ranked potjes. Ik zoek op Same rank, krijg ik allemaal veel hogere ranks tegen me. Dat is pas het geval sinds ik Fighter rank had. Maar hoe vaak je ook verliest, je zakt geen rank. Tegen Amateur en Rookie spelers had ik nog wel plezier, nu niet meer. Ik raak ze niet eens. Dan pleur ik mijn controller aan de kant en ga ik internetten. Dan zie je die ander dikke combo's maken, die heeft vast niet eens in de gaten dat ik niet eens speel.

Een lobby systeem zonder spectaten is sowieso al waardeloos, maar net als met Street Fighter is het altijd alleen Winner Stays. Dat is echt ruk voor beginnende spelers, je komt dan altijd tegen de beste uit de lobby. Hoe moeilijk is het om bijvoorbeeld Loser Stays toe te voegen, net zoals met Dead or Alive. Zou ik ook nog een keer kunnen winnen.

En als ik dan een keer aan de winnende hand ben drukt de tegenpartij de Xbox uit, en dan krijg je geen win erbij. Het is een leuk spel hoor, tot op zekere hoogte. Baal er zo van dat het niveau altijd zo hoog ligt. Iedere beginnende speler haakt af na een paar dagen. Ik heb zat geoefend, maar die lange combo's gaan me echt boven me pet.

Laatst bewerkt: 23 feb 2011
  6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je voor de cross-over combo finish achievement (oid) echt het potje eindigen met een cross-over combo of alleen 1 v/d 3 characters doden? En hoe doe je een team aerial counter?

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Team aerial counter:

Als tegenstander team air combo doet met boven, vooruit of onder + special moet jij gokken en ook boven,onder of vooruit+ special doen binnen een korte tijd.

Als je dezelfde kant kiest om te drukken doe je een team aerial counter

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je kan het beste gewoon hevig rondjes draaien met je stick.

Gewoon per character een BnB(bread and butter) combo leren of 2, je moet een balans zien te vinden tussen de moeilijkheidsgraad van de excecutie en hoeveel damage ze doen. De combo's in de mission mode zijn lang niet altijd de beste om te leren, vaak is er een makkelijkere combo die evenveel, of meer damage doet. trouwens ik geef je zeker gelijk over het lobby en zoeksysteem.

Laatst bewerkt: 23 feb 2011
  9. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ziet er echt tof uit, en ik zit eraan te denken deze aan te schaffen. Wat mij tegenhoud is dat ie misschien net als Street Fighter IV best lastig onder de knie te krijgen is... Dus ik wou vragen, hoe toegankelijk is deze game voor mensen die nooit fighters spelen? Enige fighter die ik gespeeld heb (en op redelijk hoog niveau) was Super Smash Bros.

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het spel is heel toegankelijk. Je hebt de Simple Mode, waardoor je opzicht flashy combos kunt maken, maar je hebt geen toegang tot de betere moves. Het is beter om in Normal Mode te spelen. De moeilijkste input is 523 (op numpad) + knop. Het is niet zo moeilijk om een paar combo's onder de knie te krijgen, en alles wat je doet ziet er eigenlijk wel flashy uit.

Het is IIG veeeel makkelijker om te leren dan SF IV. Het is ook zeer goed te doen op een joystick.

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vaak kun je die combo's wel gebruiken en dan zelf iets toevoegen of aanpassen :D. Moet zelf echt nog leren met het tag systeem om te gaan. Want dit ben ik totaal niet gewend.

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Je moet je gewoon niet zo blind staren op je wins/losses, en er is geen enkele fighter game die je binnen een paar dagen onder de knie hebt.

Ga bv. eerst eens een maand of wat alleen maar player matches spelen, dan kom je ook niet continu van die spammende Sentinel figuren tegen.

Later kun je altijd nog kijken hoe hoog je kunt komen bij ranked games, en tegen die tijd zijn de pro's ook al op een veel hoger level dan jij, en kom je ze amper nog tegen. :)

13. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Ik ben toch wel geinteresseerd in deze game. Het ziet er ongeloofelijk tof uit.

Is het goed te spelen met de standaard 360 controller?

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ja. :)

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152

Dat is waar. Ik ga ook nog even kijken op drakenslag en shoryuken, daar staan wel goede tutorials. Vind ik wel een goed plan van die player matches en later pas ranked gaan spelen.

16. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Spelen er mensen met die Fightpad? en hoe heb je dan die buttons ingesteld.

Die layout heb ik nog niet eerder gezien in een capcom game..

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb zelf geen fightpad, en heb dus even wat afbeeldingen bekeken...
    Ik zou knoppen als volgt instellen:
    X: L attack
    Y: M attack
    RB: H attack
    A: Special
    B: Assist 1
    RT: Assist 2

Eén van de standaard bumpers kan je het beste op L+M zetten, dus dat je kan sprinten, de andere voor X-factor. De team hyper aanval waarbij je met 3 personen tegelijk een hyper uitvoert gebeurt bijna nooit, en is vaak gewoon 3 bars weggegooid. ik weet niet of het spel een standaard instelling heeft voor de bovengenoemde setup, en anders gewoon even zelf custom instellen.

18. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik met die nieuwe MvC 3 layout helemaal geen fightpad nodig heb.

Maar ik zal het eens bekijken thanks.

19. Ninja Wanda

Ninja Wanda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand de Guide al in de winkels zien liggen?

@Camo81:

L--M--H
    S--A1--A2
    is veel voorkomend, en de S en H omgedraaid.

Ik speel ook met pad. Heb zelf
    L--M--A1
    S--H--A2

Je kan ook proberen de Assists op LB en LT te zetten (de 2 shoulder buttons).

20. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    goed idee kom dr zo wel uit denk ik.

:)

Deel Deze Pagina