Is het aan te raden om zo een guide te bestellen? Of kan ik het ook met deze site doen http://wiki.shoryuken.com
Ik heb de guide zelf niet, maar van wat ik heb meegekregen is het waarschijnlijk één van beste guides ooit geschreven voor een vechtgame, en games in het algemeen. @Camo81 Misschien heb je hier wat aan: Amazon Reviews Shoryuken.com feedback draad Guide is geschreven door "Buktooth" erg goede speler. Guide is completer dan de MvC3 hyperguide, maar dit kan na een aantal week/maand wel weer veranderd zijn, overigens als je snel iets wil opzoeken is het altijd handig om zoiets bij de hand te hebben, zelfs tournament spelers halen er hun info voor een gedeelte uit.
Echt als je online gaat heb ik altijd van die personen die blijven in 1 hoek zitten en blijven maar met moves spammen. Danté, Sentinel etc. Wat nog erger is, gisteren liep iemand met sentinel de hele tijd maar op 1 knop te rammen ofzo en ik verloor, krijg ik daarna een bericht met: Dude, You suck!..........Ik heb maar niks terug geantwoord
Is deze game de volle mep waard ? ik ben wel een echte SF & Marvel addict, maar er komen nog zo veel mooie games uit binnen nu en 2 maanden
Als je ze klappen geeft en je doet rematch doen ze dat ook steeds. Dan lopen ze naar 1 hoek en kom je amper bij ze, ik moet nog wat vaker oefenen omdat soort figuren af te maken.
Als je met vrienden en/of online gaat spelen, dan zeker. Als je in je eentje gaat spelen niet, daar is de singeplayer te karig voor.
Hier heb ik ook nog niet echt een oplossing voor gevonden. Het enige dat lijkt te werken is een character met een teleport move zoals superskrull, wesker en deadpool, maar dan moet je timing echt wel goed zijn. De charging star move van Captain America werkt ook wel, want die gaat door de projectielen zonder damage op te lopen. Al bij al ben ik voorlopig nog niet al te veel spammers tegengekomen en ik heb ook nog geen hatemail ontvangen zoals zovele anderen
Damn, ik wil spelen . Helaas is mijn xbox vorige week overleden, hopelijk binnenkort weer ass kicken online.
Met Vipers EX thunder knuckle (dus thunder knuckle met de Special knop) kan je door de projectielen van Sentinel heen en sta je meteen recht voor z'n neus. Kost wel 1 hele meter..
Je kan characters gebruiken die kunnen vliegen of teleporten, zelfs Zero heeft een mooie lange airdash waar je snel bij ze kan komen. Je kan ook Hyper combo's gebruiken om ze te straffen, mits goed getimed. Deadpool heeft een dash die onder veel projectiles doorgaat, alweer mits goed getimed. Het kost inderdaad wel meer moeite om bij iemand te komen die spammed dan zelf spammen. Ook zijn er characters waar je x-factor activeert terwijl je hun spam blokt een hypercombo kan gebruiken, dit vanwege frames waar je even onsterfelijk bent.
Damn ik blijf ff weg van Ranked totdat er gepatched is. Ik vraag steeds om same rank, maar moest net tegen iemand vechten met 304 wins en 205 losses. Terwijl ik zelf nog maar in de 30 zit met beide.
Zit ik bij missie 8 van X-23...kom ik erachter dat die bijna niet in de corner valt te doen, even vanaf het midden en was zo gepiept. Hulk en Iron Man ook volledig gehaald met Dr Doom alles behalve #9. Ben benieuwd of ik ze van iedereen een keer kan voltooien