Als dat DLC lijstje klopt dan is het wel vet. Heeft iemand Jill gedownload? Ik vind haar een toffe character, ze is snel en de moves zijn ook wel vet. Mission mode is soms echt #@#!$. Denk ook dat ik het nooit zal uitspelen maar ik blijf het wel proberen!
Ik lees 14 namen, 5 euro per stuk. Oh, dat is maar 70 euro. Valt best mee.... Ik geloof er btw niks van hoor, zoveel dlc characters. Capcom is erg, maar zo bont zullen ze ook niet maken. Past niet eens in het keuzemenu.
Als ik mij niet vergis was er een soort poll/wedstrijd welke characters als DLC naast Jill en Shuma moesten worden uitgebracht. Veel van de bovenstaande namen kwamen ook in het lijstje op het forum van Capcom-Unity voor. Ze hielden een soort van wedstrijd welke character door mochten naar de volgende ronde, en daarna kijken ze weer welke door konden. Het was georganiseerd door een Moderator, maar het is onofficeel hoewel er wél werd gezegd dat mensen van Capcom zich bewust van die wedstrijd/poll waren. Misschien is het gerucht van welke DLC characters er komen in MvC3 zo tot stand gekomen. Veel mensen willen graag Gambit en Stryder hebben, en als ik me niet vergis waren characters zoals Frank West en Megaman al uitgesloten. Lijst lijkt me ook dikke BS. [yt]GHvtlkgN1TM[/yt] Finale van Battlefield Arcadia
Mega cool haha die themes van de dreamcast klassieker MvC. Ik zou ook heel erg blij worden van Capcom vs SNK deel 3. Maar dat zal er wel niet van komen :-(
Voor mensen die MvC3 willen zien is dit een erg goede site: FADC Bijna alle videos zijn van tournamenten en dus van hoog niveau.
Hij werkte iig niet. Staan wel vette filmpjes op die site inderdaad. Wil deze game nog altijd halen maar heb geen haast. Ze zouden eigenlijk een HD Remix van Marvel Super Heroes vs. Street Fighter moeten maken.
Ik weet niet of mensen hier al de missies van Wolverine hebben geprobeerd, maar bij missie 9 waar hij een Berserker Barrage doet(QCF+H) moet je ook de H mashen, hierdoor komt het poppetje hoger in de lucht en kan je makkelijker de followup doen. Ook leuk dat het nergens staat dat het een move is waar je moet mashen..., het is trouwens niet de enige move waar je dit bij kan van Wolverine, overal waar staat "can be chained" geld dit voor. Ik zeg wel dat het "makkelijker" is bij de followup maar zelf heb ik #9 ook niet gehaald. Bij missie 10 ook zo'n apart verhaal, wanneer je de assist inroept, ongeacht hoe snel je het doet hij raakt het gewoon niet dus de hyper "Berserker Charge" gebruikt aan het begin van de combo zodat de assist er sneller uitkomt, werd een héél stuk makkelijker. Ook jammer dat er geen voorbeelden zijn in de game zelf (denk aan Soul Calibur IV) van hoe je iets moet doen, zit vaak te kloten om later weer op youtube te kijken hoe het moet.
En nog iets bekend van eventuele DLC characters?. Of gaan we dat tijdens de E3 horen?. Heeft iemand Jill gedownload? Ik vind het een fijne character om mee te spelen.
Is deze game volledig dood hier op het forum ofzo? Heb er vanmiddag enkele potjes opzitten met mijn nieuwe team en begin er gelukkig stilaan weer in te komen... Ik krijg wel het idee dat je vanaf een bepaald niveau een arcade stick nodig hebt, want met de controller wordt het echt wel moeilijk om combo's te doen
Ik speel de game ook nog vaak hoor maar moet eerlijk zeggen dat MK op dit moment mijn voorkeur geniet Ik hoop dat we op de E3 iets meer gaan horen over eventuele nieuwe DLC.
Spoiler En Capcom alsjeblieft gebruikt deze boxart, ga het niet veranderen op het laatste moment met iets bagger. En ja hoor, net als bij SFIV komt er een verbeterde versie uit, namelijk "Ultimate Marvel vs Capcom 3". 12 nieuwe characters, spectator mode, verbeterde online, gameplay opnieuw gebalanceerd, nieuwe stages etc, waarschijnlijk graphics ook een beetje opgepoetst. UMvsC3 is wat MvC3 had moeten zijn, het was gewoonweg te barebones. [yt]rphhEtWzXfg[/yt] [yt]dIvewlH_oC0[/yt] [yt]rphhEtWzXfg[/yt] [yt]l-SQ7ex8rzs[/yt] [yt]VlNt8xS3fwY[/yt] Tja, waarom kan Capcom het niet meteen goed doen, het is niet meer de jaren 90 en begin 00. Het zal hoogstwaarschijnlijk niet als DLC worden uitgebracht omdat ze schijnbaar behoorlijk wat dingen hebben toegevoegd en aangepast. Mooi dat Strider Hiryu erin is gedaan voor de MvC2 veteranen, vind van de getoonde characters Strider en Ghostrider wel tof, de 8 andere nieuwe characters. Volledige cast van nieuwe characters: Strider Hiryu, Ghostrider, Firebrand, Hawkeye, Nemisis (Resident Evil 3 ), Vergil (Devil May Cry), Phoenix Wright, Frank West, Iron Fist, Dr, Strange, Nova, Rocket Raccoon. Deze lijst van 12 characters is niet officieel, en er kunnen dus veranderingen aan worden gebracht.
Dus mijn uitspraak van "het zal hoogstwaarschijnlijk geen dlc worden" klopte 40euro... goede prijs, minder als je al MvC3 hebt.