1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Marvel vs Capcom 3

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 20 apr 2010.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Goh, werd wel tijd dat ze een spectator mode erin doen.
    Was al belachelijk dat het er oorspronkelijk niet in zat.
    Capcom kennende kan je dan niet online tegen "gewone" MvC3 spelers.
    Was ook al zo bij Street Fighter en Super Street Fighter.
    En iedereen koopt het vast weer. Mij niet gezien =(

2. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op de een of andere manier vind ik de hud bars, in tegenstelling tot vele anderen, er kapot vet uit zien. Lekkere retro stijl. Al vind ik wel dat Capcom vaag aan het doen is met de hud, die van SxT ziet er ook al zo kleurrijk en niet echt duidelijk uit. Verder vind ik het sneeuw level erg mooi uit zien, op de een of andere manier krijg ik daar ook al zo'n retro gevoel van.

En met de toevoeging van de nieuwe chars wordt het spel weer wat levendiger. DHC glitch is eruit, exchange glitch is eruit. X-factor chars lijken wat langzamer te bewegen (aldus srk). Phoenix kan niet meer luchtvuurballen spammen (maar 1tje, daarna valt ze). Over het algemeen lijkt me het een wat meer gebalanceerde game die niet zozeer leunt op gimmicks zoals de DHC glitch en Phoenix.

De toevoeging van Strider Hiryu betekent denk ik wel dat iedereen hem in zijn team gaat opnemen. Hyper lvl 3 zag er echt retesterk uit. Hij lijkt me een erg sterk character worden met z'n teleports en mixups, en zoning met die vogeltjes en honden.

Ik ben best wel hyped voor Phoenix Wright, lekker origineel character wordt dat volgens mij. Hoop dat de balans, net zoals toendertijd met SSFIV, sterker wordt.

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Phoenix Wright zal wel een Hyper hebben waar hij "objection" zegt of iets in die richting8)

Naast Strider en Ghost Rider ben ik ook wel geïnteresseerd in Iron Fist, Nova, Vergil en Dr. Strange, heb alleen het gevoel dat ze een paar "nutteloze" characters hebben toegevoegd...rocket raccoon.

4. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, aan de andere kant was Dormammu ook best wel viable. En Felicia enzo. Zie ik wel goedkomen.

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze sowieso halen. Ik was al van plan MvC3 te halen, maar ik verwachtte al een verbeterde versie zoals bij SF ook het geval was. Sowieso, nu Phoenix Wright geconfirmed is, kan ik niets anders dan deze game halen <3.

6. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ga hem ook weer serieus oppakken denk ik, tegen die tijd ben ik SF denk ik toch spuugzat en heb ik wel weer zin in Mahvel. Hopen idd voor net zoeen boost als bij SSFIV het geval was.
    Als de netcode prima is ben ik in!

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Op http://evo2k.com/live/ nu matches te zien. Heb deze game nog steeds niet gekocht en ga nu wachten op Ultimate. Dan maar die 40 eu ophoesten.

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ultimate uitbreiding ziet er interessant uit. Hoeveel nieuwe achtergronden zijn er?

Niet te geloven wat die spelers allemaal kunnen met hun characters. Wordt bijna duizelig van die combo's! 8)

EDIT: Net een match gezien met Noah, een 8-jarig jochie die binnen 30 seconden een heel team afmaakte. And the crowd goes wild! Vandaag de finales.

Laatst bewerkt: 31 jul 2011
  9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, ik hoor dat Noah al naar huis is gespeeld, ergens vannacht (voor ons). Finale is tussen 23:00 u en 00:30 u als ik het goed aflees?

EDIT: Jammer dat ie heeft verloren, maar toch even genieten van een aantal Noah matches.

Noah vs RoyalFlush:

[yt]jsOijyVE0wg[/yt]

Kang vs Noah:

[yt]VzP2o9uhp0w[/yt]

Noah vs Cronos:

[yt]uVJgZBUVFkI[/yt]

Ik kijk live SF4 materiaal. Het is natuurlijk appels met peren vergelijken, maar dat ziet er in verhouding saaitjes uit. :D

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Noah, 8 jaar oud, respect naar zo'n klein kereltje, maar eigenlijk had RoyalFlush zeker de match moeten winnen. Wil niet haten op het kleine kereltje aangezien hij duidelijk beter is dan mij(speel MvC nauwelijks) maar ik heb genoeg gezien om te zeggen dat hij heavy punch constant mashed en hoopt op een lucky combo starter. X-factor met sentinel en hulk en wesker...allemaal characters met belachelijk damage output.

Ik heb meer het idee dat sommige van z'n tegenstanders verloren meer omdat hij zoveel random shit eruit gooit dat niemand verwacht dan dat hij de betere speler was. Eerlijk is eerlijk, hij wint, de anderen niet, overigens doet hij het niet 1x maar meerdere keren.

Anyway de match tussen Mike Ross en Dr Ray had een HILARISCH einde:
    [yt]7sdqCOyobfE[/yt]
    :lol:_O_

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    True enough, maar het werkt wel en eerlijk is eerlijk: dat jochie is nog maar acht jaar. En z'n tegenstanders hadden hem niet moeten onderschatten.

Heh, geweldige match. Wat gebeurde er nou eigenlijk? Kan Deadpool maar één keer teleporten of gooide hij een pineapple grenade op zichzelf? Mike Ross had daar echt heel veel geluk, Dr Ray had net zo goed deze match kunnen verliezen.

EDIT: Finals zijn begonnen met BlazBlue Continuum Shift 2.

Daarna volgt nog:

11:50 AM - 1:30 PM Tekken 6
    2:00 PM - 3:30 PM Third Strike Exhibition
    5:00 PM - 6:30 PM Marvel vs. Capcom 3
    7:00 PM - 8:30 PM Super Street Fighter IV: Arcade Edition

12. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Deadpool kan telkens maar 2 succesvolle teleports doen, bij de 3e weigert zijn teleporter dienst en ontploft ie.
    Dr Ray was waarschijnlijk de tel kwijt in the heat of the battle...

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Baal als een stekker dat ik nu toch echt naar bed moet gaan... morgen gewoon werken. En MvC3 begint binnen een half uur. :mad:

Voor degene die nog kijken: laat even weten wat de vetste matches waren. Die ga ik zeker YTen.

14. Nyari

Leuk Bevonden:
    0
    Grand Finals tussen Viscant en PR Rog was echt machtig :thumbs:

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wat een heerlijke match. Die comeback aan het einde van het eerste filmpje was geniaal. Puntje van mijn stoel hier. Wat ik zo mooi vind aan MvC3 is niet alleen de snelheid, maar ook de pure tactiek achter het vechten. Er zijn simpelweg zoveel combinaties en strategieen mogelijk in een 3 vs 3 team matchup. Het voegt een extra dimensie toe aan MvC3 en zet het als fighter op een geheel nieuw level.

Laatst bewerkt: 1 aug 2011
  16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Vind het ook erg tof dat een comeback gewoonweg nooit is uitgesloten in MvC3, andere momenten vind ik ook leuk om te zien als iemand een hyper gebruikt, de tegenstander een "betere" hyper, en dit zo blijft doorgaan, kijken wie de beste keuzes maakte.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gewoon al bijna 3 maanden geen post meer hier. Wanneer is het tijd voor Ultimate? November dacht ik toch?

18. Nyari

Leuk Bevonden:
    0
    15 november dacht ik

In onderstaand filmpje kan je de algemene gameplay changes van Ultimate MvC3 zien:

19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een DLC of een complete game?

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Daar weet je waarschijnlijk het antwoord al op. ;)

Wat gaat UMvC 3 ook alweer kosten... zo'n 40 euries ofzo?

Deel Deze Pagina