1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Marvel vs Capcom 3

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 20 apr 2010.

1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Nee anders vraag ik het toch niet?

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voor een "nieuwe" game kun je meer vragen, dan voor een DLC. Daarnaast is dit Capcom en het moet commercieel aantrekkelijk voor hun zijn. Verwacht een prijs rond de 35 en 40 euro.

Wel opvallend is dat er nu al DLC wordt aangekondigd voor de Ultimate versie, maar deze DLC is dan wel weer gratis. Alles bij elkaar toch best veel nieuwe content.

=====================================================
    Tijdens Comic-Con in New York, laat Capcom weten via het DLC-pakket een nieuwe modus te introduceren, genaamd de Heroes vs. Herald-modus. In de modus verzamel je kaarten gebaseerd op Marvel- en Capcom-personages, waarmee je de desbetreffende bespeelbare personages nieuwe eigenschappen en krachten kunt geven. Door de kaarten kun je bijvoorbeeld onzichtbaar worden, een superharnas krijgen, nieuwe aanvallen uitvoeren en nog veel meer.

Het DLC voegt meer dan honderd kaarten toe aan de game en je kunt er drie tegelijk activeren, waardoor er in totaal 1.12 miljoen verschillende kaartencombinaties mogelijk zijn. De Heroes vs. Heralds-modus is ook online te spelen, meldt Capcom.

Ultimate Marvel vs. Capcom 3 introduceert tevens een nieuw bespeelbaar personage, Galactus, bekend als tegenstander in Marvel vs. Capcom 3. Hij zal zijn eigen modus krijgen.

Ultimate Marvel vs. Capcom 3 is een geüpdate versie van Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds. Door de zeebevingen in Japan afgelopen maart, is Capcom er niet aan toegekomen om de geplande DLC-pakketten voor het spel uit te brengen. Daarop heeft het besloten om van het additionele content een losstaand spel te maken, die in november voor een lagere prijs in de winkels zal liggen voor Xbox 360 en PlayStation 3.

=====================================================
    Bron: gamez.nl

3. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Pff lekker gierig echt capcom weer hé

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Beetje dubieus blijft het wel, ondanks alle extra content. MvC3 is nog geen jaar oud en nu komen ze al met deze versie.

5. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    UMvC3 wordt de game die MvC3 eigenlijk had moeten zijn.
    Volgend jaar waarschijnlijk Ultimate Super Marvel Vs Capcom 3 Arcade Edition Turbo Remix ofzo 8)

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lekker filmpje. Heb de eerste niet gehaald dus deze ga ik wel scoren. Zal weer flink oefenen worden.

7. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel hyped voor UMvC3! Laatst ff de normale versie geleend van een maat, maar vond het te hyper en heb t vrij snel weer weggelegd. Gisteren bij hem een paar potjes tegen mijn wil in gespeeld, en moet zeggen dat het toch behoorlijk vet en hectisch is! Akuma en Chun-Li zijn echt nice in dit spel :eek:

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    UMvC3 is precies hetzelfde, dus die zal je waarschijnlijk ook snel wegleggen. Als je online wilt gaan spelen hoef je echt niet meer (als nieuweling) aan UMvC3 te beginnen. Dan ga je er kansloos vanaf en dan is de lol ook snel weer weg.

Ik boycot dit spel sowieso. Ik doe niet mee aan die onzin van capcom.

9. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, ik vond 't wel echt vet nadat m'n maat et een beetje had uitgelegd en een paar combo's liet zien. Heb de game toen gewoon geen goede kans gegeven. Ik denk dat als ik er wat mee oefen dat ik echt wel mee kan komen.

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    That's the spirit, Silver. :thumbs: Er zijn genoeg ervaren gamers die vriendelijk zijn voor beginnende spelers... het is dus heus niet alleen maar een online slachtpartij. Alleen door het te proberen word je beter. Waarschijnlijk zijn hier ook nog een aantal minder ervaren spelers, dus gebruik het forum (en andere fora) om spelers van gelijke skill te verzamelen.

11. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook tegen mij spelen heb em ook liggen.

(amper gespeeld)

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ga sowieso eerst flink single player doen, ook om een mooie teamformatie te zoeken die bij me past. Dan kun je vanzelf wel gaan verbeteren en op een gegeven moment redelijk mee doen online lijkt me. En anders maar niet. Marvel Super Heroes vs. Street Fighter deed ik vroeger ook altijd tegen de computer op de PSX. Kosteloos mee vermaakt. :)

13. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, will do. Ik ben sowieso niet iemand die zich laat afschrikken door learning curves en shit. Ik vind games juist leuker als ze uitdagend zijn, omdat ik tegenwoordig in iedere game wel een beetje uitdaging mis.

Als ik nu weer naar m'n maat ga vraag ik of ik de game kan lenen, dan spelen we een paar potjes :p. Kga wel eerst hardcore combo's oefenen.

Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    [yt]hphIhqwET_g&[/yt]
    [yt]OFq62jijQm8&[/yt]
    [yt]PIV7-ewm8S4&[/yt]
    [yt]XxKmChpqC1Q&[/yt]
    [yt]p8qwNZvAvBE&[/yt]

16. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Die "Assist me" reeks van Maxillian is schitterend. :thumbs:
    Het vorige seizoen met Dr Doom, Wesker, X23 en Jill is ok zeker de moeite om eens te bekijken

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Stoked. Hoop dat je meer van deze kunt posten LocKuM, dit is geweldig leermateriaal voor beginnende en ervaren spelers.

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Online modes:
    [yt]xtrZIIFKWxs[/yt]

19. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het toch weer bizar hoe deze game met hoge cijfers wegkomt terwijl je eigenlijks 40 euro betaald voor 12 nieuwe personages :F:

20. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Die normale editie heb ik in me kast staan, amper gespeeld nog.

Lijk wel gek als ik dit ook erbij ga kopen :p

Deel Deze Pagina