Kreeg net een SMS van de Nedgame dat ie al klaar ligt voor de verkoop. Dadelijk ff ophalen en spelen .
5 euro per character is de 'normale" gang van zaken. 12 x 5 = 60, uiteindelijk ben je 20 euro "goedkoper uit...xD. Daarnaast zijn er nieuwe levels, en of dezelfde level alleen met enkele veranderingen, nieuwe gameplay elementen en nieuwe modes, en die extra outfits staan ook op de disc. Ik bedoel als je kijkt naar het totaalpakket, voor iemand die nog niet eerder MvC3 had gekocht is dit een koopje, voor iedereen die het wel had gekocht voelt dit natuurlijk als een ripoff. Je kan er in iedergeval vanuit gaan als er NU updates komen voor UMvC3 dit allemaal DLC word, net als bij SSFIV en ook bij SFxT. Wederom neemt niet weg dat dit slechte gang van zaken is.
heb nog een guide voor MvsC 3. Ik ga als ik op mezelf woon die eerst nog wel even onder de knie krijgen. Mocht het echt aanslaan zoals sf4 dan koop ik deze nog wel, maar dat betwijfel ik.
Firebrand is echt fucking nice om mee te spelen . Vind het alleen kut dat mijn main character Wolverine zo'n mash attack heeft gekregen... Fuck de hele tijd mijn combo's op nu, vooral online waar ik toch een maatje harder mash dan normaal .
Wolverine had dacht ik al een mash aanval, geen Hyper in MvC3 maar een special attack. In UMvC3 hebben veel characters een mash Hyper gekregen, vind ik opzich best lelijk. Mission mode van een paar characters; [yt]7ohihthWSNo&[/yt] [yt]K9qIyQJEduo&[/yt] [yt]Pwj_3N2mCmI&[/yt] [yt]-IenyfdvVow&[/yt]
Dit is wat de originele MvC3 had moeten wezen, al die mensen die het origineel hebben gekocht hebben hopelijk hun exemplaar allang kunnen verkopen want je hebt er toch niets meer aan. Bij DLC kun je tenminste zelf kiezen wat je wilt want sommige nieuwe personages zijn totaal niet noemenswaardig en ook echt geen 5 euro waard als je die berekening van jou wilt aanhouden.
Nope, zijn nieuwe aanval heet swiss cheese, die heeft ie in Ultimate gekregen. Kennelijk is die enorm generfed wtf .
Moest het even opzoeken, maar Wolverine had in MvC3 een special genaamd berserker barage(NIET de hyper berserk barage X), ik moest namelijk in de mission mode deze doen voor de hyper aan en door te mashen tilt Wolverine de vijand bij de laatste klappen hem helemaal van de grond, hierdoor kon ik het opvolgen met z'n hyper. Was overigens NERGENS uitgelegd totdat ik op YT keek. Dat allemaal terzijde, ondanks dat ik MvC3 een teleurstelling vond heb ik wel wel veel plezier gehaald uit het leren en doen van mijn character hun combo's, met name Dr.Doom. Het doen van z'n tridash en midscreen loop behoorlijk was in de eerste instantie behoorlijk pittig maar uiteindelijk wel gelukt. Veel van de combos in deze game zien er op het eerste gezicht makkelijk uit....tot je het uiteindelijk zelf probeert Héél misschien dat ik UMvC3 nog een keer goedkoop op de kop tik(nog goedkoper!!!??), voor nu bekijk ik wel gewoon de streams
mjah, is toch wel een beetje inherent aan het model van fighting games... ze kunnen een game alleen maar echt goed bijstellen, als er daadwerkelijk intensief mee gespeeld wordt, je moet er dus een keer de markt mee op... en het is waar, met wat er uiteindelijk aan SFIV aan modes was destijds, is MvC3 op dat moment vrij karig van start gegaan... en het zal absoluut met een bepaald business idee te maken hebben, maar ik vind het een beetje te makkelijk om Capcom alleen maar van geldklopperij te betichten... ik was toen heel blij met MvC3 en ik word nu nog blijer van Ultimate. Zo zijn VF5-spelers maanden en maanden bezig geweest met petities om de betreffende arcade-upgrades naar de consoles te krijgen, uiteindelijk komt die Final Showdown er nu aan, maar wat is het, 2 nieuwe characters? Basically yes, maar in principe is het natuurlijk veel meer dan alleen dat... En kijken we naar King of Fighters, die lijken iedere keer weer een geheel nieuwe game te moeten uitvinden... Is dat dan wat we hadden gewild, MvC3 laten voor wat het was, en wachten op een compleet nieuw deel over een jaar of wat? De frequentie van KoF ligt weliswaar hoog, maar van deeltje 12 kan niemand echt blij zijn geworden, hoewel de basis gameplay goed was... Ook daarbij denk ik uiteindelijk wel, dat XII noodzakelijk is geweest, om een betere XIII te kunnen maken (ga ik gemakshalve maar even van uit)... En dan heb je misschien wel 2 verschillende games, maar ben ik nog niet meteen overtuigd dat deze manier van werken beter zou zijn dan Capcom's insteek... Maar goed, nu is het wel een beetje jammer dat de MvC3 uitbreiding niet in DLC vorm is gekomen, de SFIV arcade edition insteek was wat dat betreft heel aardig gedaan, maar uiteindelijk voor die 2 tientjes meer die de complete Ultimate in zich heeft, moeten we nou ook weer niet te dramatisch doen... sommige characters zijn wel zo totaal verschillend van speelstijl tov de originele gameplay, dat het lijkt of er misschien toch wel veel meer onder kap zit dan zomaar 12 nieuwe chars... en dan qua doelgroep... als je MvC3 fantastisch vond, dan kun je het toch alleen maar toejuichen dat die game wordt uitgebreid met nieuwe invalshoeken? als je MvC3 in eerste instantie al niets vond, dan heb je er nu ook niets te zoeken... en als je het origineel eigenlijk te magertjes vond omdat het contentwise niet aanvoelde als zijnde compleet, dan betwijfel ik of je dan nu ineens wel dat gevoel gaat hebben van een 'volledige game'... het is toch niet alleen puur de kwantiteit van het roster? ik verwacht over een jaar misschien nog wel een grote update (via DLC?!?) en mjah, hadden we dus eigenlijk nog 2 jaar moeten stilzitten tot dat moment dat ze ook bij Capcom denken, ja, nu is er echt niets meer in te stoppen... wat mij betreft zouden we dan 2 jaar lang toch heel wat moois zijn misgelopen...
Ghost Rider 3333. Nieuwe characters zijn stuk voor stuk amazing. Geen mensen hier die Marvel hebben en paar potjes tegen een noob willen spelen?
Ik vind het wel verdiend. Natuurlijk is het jammer dat fans nogmaals geld moeten neertellen (binnen een jaar nog wel) voor een betere game, maar deed SFIV dit ook niet? Trouwens, er zijn wel meerdere games die jaarlijkse updates uitbrengen en dan heb ik niet alleen over de FIFA's (COD anyone?), zonder dat er erg veel wijzigt. Naast de nieuwe karakters, achtergronden en features (zoals spectator mode) zijn er ook behoorlijk veel balancing tweaks doorgevoerd voor ALLE karakters. U:MvC3 is gewoon een heel goede fighter, zolang je maar een de disco chaotiek en cell shaded graphics kunt wennen.
awesome analogie Als je rustig je tijd neemt voor het bekijken van de backgrounds en de characters dan zijn ze eigenlijk erg gedetailleerd in combinatie met die comic book artstyle zelfs erg mooi. Alles gaat alleen zo snel en de characters zijn zo "klein" op het scherm dat het moeilijk is om het allemaal te waarderen. Iemand al alle missions volbracht van (U)MvC3, was er op een gegeven moment mee gestopt want de combinatie van het inroepen van assists bij sommige combo's was echt zo onmogelijk strikt dat ik ze nooit allemaal heb kunnen voltooien Gelukkig waren die combos nagenoeg nooit nodig in de game want er zijn altijd betere alternatieven. MvC3 heeft een combosysteem dat zich zo geweldig geleend voor de creatievelingen onder ons(not me!) maar ook voor het positioneren van je vijand door je combo expres te stoppen en je vijanden te openen door middel van mixups die bijna niet te volgen zijn. Er is geen 1 bepaalde manier van spelen in (U)MvC3 en dit maakt de game zo geweldig mooi, maar ook zo chaotisch(chaos dat bij nadere blik eigenlijk erg uitgedacht is...op hoger niveau dan) Je kan in feite alles doen wat je wilt. Denk ook dat dit gelijk de reden is waarom ik nooit ermee door ben gegaan, kan me maar focussen op een paar dingen te gelijk 1e episode van Max zijn Online warrior series voor UMvC3: [yt]EANCvOYQVTw[/yt] Clockwork vs Yipes(paar van de beste spelers in (U)MvC3: [yt]OUqfSgq9P5w[/yt]
SF IV kwam in februari 2009 en SSF IV in maart 2010 geloof ik, ik vind dat nog redelijk en SSF IV was een goede uitbreiding op een spel wat al op zich eigen stond. MvC3 kwam tekort in zo goed als alles en het was al vrij duidelijk bij de release dat MvC3 zeker nog een vervolg zou komen. Dit soort dingen kan ik niet erg waarderen en dit had dus ook makkelijk DLC kunnen wezen maar Capcom keek nogmaals niet verder dan de Japanse markt.
http://www.yourgamezone.nl/epages/62060817.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/62060817/Products/6602 29,99 exclusief verzending. (voor de diehard fans een leuk prijsje.)
Ik heb het origineel, en ik ga geen € 40,00 betalen voor deze versie. Zonde van mijn geld, ik vind MvsC3 nog steeds leuk om zo af en toe te spelen, dat gaat prima met mijn "kale" versie. Want het vechten inhoudelijk gezien is erg goed in deze game.
Heb nog een guide + dat spel moet er nog eens voor gaan zitten Maja bij de tijd dat ik het een beetje onder de knie heb dan zit iederen bij Ultimate ben ik bang haha.
Welke ventjes kan je unlocken in de nieuwe versie!? Jill en gorath zag ik nie staan. Worden die weer dlc ha ha
Had em effe vlug getjekt bij een vriend heb em zelf nie dus dat wordt lastig. Zie het al op de official site. Kan je ze weer kopen als DLC wat een triest zootje. Zeg Echt weer iets voor Capcom.