1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Marvel vs Capcom 3

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 20 apr 2010.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    ?

Jill en Shuma zitten gewoon in UMvC3 hoor...

2. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.marvelvscapcom3.com/us/characters

Hier helemaal onderaan staat er toch duidelijk dlc bij..

Zag ze ook niet op het roster of ik space hem ckr...

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Heb ik het dan toch verkeerd?
    Ik heb het spel zelf niet dus ik kan ook niet even kijken of ze er op staan. Als je ze weer moet downloaden is dat wel ONTZETTEND gierig.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij moet je die DLC karakters apart kopen ook voor uMVC3 (zelfde geldt voor de extra outfits)

Als ik de game opstart dan krijg ik een melding van dat er DLC en worden Jill en Shuma genoemd.

Iemand behoefte om vandaag/morgen de game ff online te spelen. (druk bezig met de review)

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Moet 'em nog binnen krijgen van CDWOW, hoop morgen. Ultimate dus. Wel zin in. De laatste tijd enorm veel Skyrim gedaan terwijl ik daarvoor alleen een beetje in het weekend gamede (uurtje ofzo), dus nu ook wel weer zin in wat afwisseling. Wel inderdaad extreem gierig dat Shuma en Jill DLC zijn. Met name Shuma spreekt me toch wel aan. Eens kijken wat dat gaat kosten.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb MvC3 Ultimate binnen nu en vooral Dante vind ik een erg coole char. Kan er alleen nog geen moer van verder. :)

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dante is niet nieuw in uMVC3.

Ach de extra karakters zijn wel tof, maar om daar nou deze game voor te halen...?

Nemesis is wel tof!

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb MvC3 nooit gespeeld, dus voor mij was hij wel nieuw. ;)

Ik heb nog lang niet eens met alle characters gespeeld. Ik heb ook geen flauw benul van wat een uitgebalanceerd team is. Ik speel vooralsnog vooral met Dante, Deadpool, Wolverine (Berserker Barage natuurlijk een klassiekertje) en X23 (schrijf ik dat goed?). Nemesis is zo'n lompe character en daar ben ik normaliter niet zo'n fan van. Maar goed, iemand nog tips voor een gebalanceerd team?

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    [yt]lPnswEDTp-M[/yt]
    [yt]zC-tTXTnAYI&[/yt]

10. Dragonborn Z

Dragonborn Z Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een goeieavond. Het kan aan mij liggen, heb gezocht maar kon geen topic vinden wat specifiek over Ultimate MvC3 gaat. Mijn vraag is, gaan we gewoon hier verder met posten of is een nieuw topic gewenst ?

Anyways, heb de originele versie al veel gespeeld op de PS3 maar ben nu terug op 360 en uiteraard meteen Ultimate bij de release gekocht. Veruit m'n favoriete en meest gespeelde Fighter van de afgelopen tijd. Het enige probleem is, ik heb niemand om het tegen te spelen en na ruim 50 uur Offline Modes te hebben gedaan is de CPU wel een beetje gaan vervelen.

Gisteren toevallig voor het eerst Online gegaan met deze versie en dat was weer huilen....niet eens zozeer omdat ik zoveel slechter was dan m'n tegenstanders maar het spelen tegen mensen aan de andere kant van de oceaan resulteert bij mij altijd in een lagfest. Als m'n characters pas minstens een halve seconde later doen wat ik input dan houdt het voor mij qua vechtspellen al gauw op Online. Al helemaal als de mensen in de Lobby ook nog eens bijdehand en vervelend lopen te doen, ik kan productievere dingen doen met m'n tijd zegmaar.

Dusss, als er hier liefhebbers zijn van Ultimate en eventueel met dezelfde drempel kampen als ze Online gaan....voeg me a.u.b. toe op Live, eventueel met een berichtje erbij en hopelijk kunnen we er dan een leuke ervaring van maken. Dank u voor het lezen !

EDIT : Oh ja, Gamertag = Username

Laatst bewerkt: 20 feb 2012
  11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Gewoon verder posten in dit topic, werd ook gedaan bij Street Fighter IV, volgens mij zijn er wel mensen van XBW die dit spel met enige regelmaat spelen(Ultimate versie).
    En natuurlijk welkom:thumbs:

12. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Hoi Dragonborn,

Ik speel Ultimate Marvel VS Capcom 3 ook en online is het inderdaad soms om te huilen.

Voeg me maar toe en dan kunnen we eens kijken wanneer er tijd is om online te gaan.

Welkom trouwens:).

13. Dragonborn Z

Dragonborn Z Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u dank u en gelukkig, ik was al even bang dat ik de enige Nederlander ben op 360 met een zwak voor deze games. Nog wat extra informatie voor mensen die er behoefte aan hebben.

Ik main Morrigan en pretendeer allesbehalve goed te zijn in dit spel, zeker als ik er de gemiddelde combovideo op YouTube op nasla. Met weinig ervaring tegen andere spelers zowel Offline (ken bijna niemand) als Online (lagfest = ik ga wel weer Skyrim ofzo spelen) kun je natuurlijk ook niet gauw veel beter worden.

Dat hebbende gezegd, ik ben bekend met het 'vakjargon' wat in deze game wordt gebruikt, weet hoe het spelletje werkt en ben prima bereid m'n kennis (voor zover) te delen met andere mensen. Begrijp me niet verkeerd, het is een geweldige game maar de drempel om Online te spelen ligt vrij hoog....de meeste mensen spelen genadeloos en dan is er weinig ruimte voor improvement.

Al met al hoop ik een leuk clubje mensen te vinden hier op XBW zodat deze game voorlopig nog een toffe ervaring blijft, zowel voor mij als voor hen.

EDIT : @ hierboven : Ik zal je gelijk toevoegen, ik ga zometeen weer eens spelen dus als je wil heb ik dalijk al tijd :)

Laatst bewerkt: 20 feb 2012
  14. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je bent zeker niet de enige op dit forum! Ik speel zelf geen umvc maar wel heel veel fighting games. Als je een keer te porren bent voor een potje street fighter of de aankomende street fighter x tekken kan je me toevoegen! Ook als je iets wilt leren kan je altijd me berichten oid.

Altijd goed om een fighting game liefhebber erbij te hebben. Welkom!

15. Dragonborn Z

Dragonborn Z Member

Leuk Bevonden:
    0
    Street Fighter IV (alle versies) heb ik wel gehad maar omdat ik toch een grotere fan ben van de VS. series heb ik geen intentie om weer terug te gaan. Ook het tekenstijltje van SFIV heb ik nooit echt tof gevonden, datzelfde geldt ook voor SF x Tekken naast het feit dat ik heel weinig met Tekken en characters heb dus ook die game komt er waarschijnlijk niet in.

Ben wel van plan om Soul Calibur V nog een keer te gaan halen, evenals de nieuwe DOA waar ik al vanaf het tweede deel op de Dreamcast een groot fan van ben.

Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  16. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die nieuwe DOA komt er ook wel bij mij in en Soul Calibur 5 speel ik ook momenteel. Doen binnenkort even een potje!

SFxT heeft trouwens wel wat weg van de VS series en is niet meer zo link-heavy als Street Fighter. Stuk snellere gameplay eigenlijk.

17. Dragonborn Z

Dragonborn Z Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke, nja ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook nog niet zo heel erg veel van gezien heb eigenlijk, gameplayfilmpjes bedoel ik dan. Komt omdat ik meestal afhaak als er ergens Tekken opstaat. Dat hebbende gezegd, een vriend van mij is een groot Tekken fan dus het kan zo maar eens zijn dat ie me toch nog weet over te halen. Zal niet de eerste keer zijn :+

18. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik herken me in je verhaal, ik speel veel Street Fighter maar ik vind Marvel ook echt vet, alleen is het een totaal andere game waar je dus eerst flink je ass gebeat zult krijgen voordat je online wat wins zult krijgen. De paar keren dat ik speelde werd ik zo gigantisch afgeslacht dat ik bang werd LOL.

Ik add je wel, ik wil Marvel nu toch wat meer gaan spelen want als ik tegen mensen speel die ong. hetzelfde niveau hebben is het veel leuker, en kun je echt dingen leren.

19. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik weet niet of je mij ook wil adden? Ben "klaar" met Kingdom of amalur dus kan online met Ultimate Marvel VS Capcom 3

20. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb jou al in m'n friends list haha. Volgens mij van Street Fighter, waar ik je nog nooit voor heb geïnvite (helemaal vergeten :+). Anyways, als ik je nu zie gaan we wel ff marvel doen, deze game is geniaal ookal zuig ik erin

Deel Deze Pagina