Dank u dank u en gelukkig, ik was al even bang dat ik de enige Nederlander ben op 360 met een zwak voor deze games. Nog wat extra informatie voor mensen die er behoefte aan hebben.
Ik main Morrigan en pretendeer allesbehalve goed te zijn in dit spel, zeker als ik er de gemiddelde combovideo op YouTube op nasla. Met weinig ervaring tegen andere spelers zowel Offline (ken bijna niemand) als Online (lagfest = ik ga wel weer Skyrim ofzo spelen) kun je natuurlijk ook niet gauw veel beter worden.
Dat hebbende gezegd, ik ben bekend met het 'vakjargon' wat in deze game wordt gebruikt, weet hoe het spelletje werkt en ben prima bereid m'n kennis (voor zover) te delen met andere mensen. Begrijp me niet verkeerd, het is een geweldige game maar de drempel om Online te spelen ligt vrij hoog....de meeste mensen spelen genadeloos en dan is er weinig ruimte voor improvement.
Al met al hoop ik een leuk clubje mensen te vinden hier op XBW zodat deze game voorlopig nog een toffe ervaring blijft, zowel voor mij als voor hen.
EDIT : @ hierboven : Ik zal je gelijk toevoegen, ik ga zometeen weer eens spelen dus als je wil heb ik dalijk al tijd
Klik om te vergroten...