@ DLC characters, namelijk Jill Valentine en Shuma Gorath zijn al een tijdje(?) bekend, deze krijg je bij de collector's edition. Worden deze characters na een bepaalde tijd ook speelbaar voor mensen die niet de CE kopen of blijven ze exclusief. Anyway vind het sowieso belachelijk dat er DLC characters zijn waar je voor moet betalen, helemaal als een bepaalde groep ze eerder krijgt.
Tja dat heb je met die uitzuigers bij Capcom. Heb die extra costumes van ssf IV ook mooi laten staan.
Kijken jullie ook zo erg uit naar deze game? Ben erg benieuwd naar de mechanics van dit spel, omdat ik enkel Street Fighter gewend ben. Ik weet al dat Frame data en links, chains, dat soort spul niet echt er toe doet in dit spel. Maar toch heb ik alweer van andere dingen gehoord, zoals een KFC en X-factors bijvoorbeeld. Misschien is het leuk om de club die dit spel gaat spelen alvast toe te voegen aan xbl? Kunnen we misschien in de tussentijd nog een paar SSF IV potjes spelen. Sowieso ben ik altijd wel te porren voor een potje Soul Calibur of DOA oid. Anyway, de actie ziet er weer als vanouds (volg namelijk de streams over mvc2 wel) gruwelijk uit en het stijltje vind ik ook erg tof. Nu nog hopen dat online iets wordt om goed voor te bereiden op de toernooien die ongetwijfeld veel gehouden zullen worden. Voor de liefhebbers: check shoryuken.com voor de relevantere updates. Er bestaat daar ook een heel actief subforum over mvc3 waar ook een paar handige tutorials opstaan. De eerste week is sowieso in training mode voor mij, wil namelijk echt, echt goed worden in dit spel.
Ik kijk redelijk uit naar deze game. Probleem is voornamelijk is speel nu Blazblue en wil straks ook de nieuwe Mortal Kombat halen. Dus ik ben bang dat ik straks teveel fighting games heb en niet meer weet wat ik moet spelen. (en hoe)
Begrijpelijk hoor, maar het is wel zo dat mvc3 nog jarenlang online en offline gespeeld kan worden. Datzelfde zie ik niet gebeuren met Mortal Kombat. Vandaar ga ik Mortal Kombat niet serieus nemen om echt te leren, zoals ik wel met SF en MVC doe. Daarnaast is de game engine zo anders bij de genoemde games dat als je een beetje feeling hebt voor fighting games je het na een paar minuten wel weer goed op kan pakken. Mark, ga je deze game halen? Please do!
Ik weet dat zo nog niet hoor. De nieuwe Mortal Kombat ziet er echt geweldig uit en het is waarschijnlijk dé Mortal Kombat waar fans op zitten wachten. Blazblue is ook weer een geval apart aangezien ik er vanuit ga dat die game anders speelt dan MVC 3. Ach ik ga zeker weten MVC 3 zeker checken aangezien ik van fighting games hou. Of ik het intensief ga spelen is meer de vraag...
Zover ik weet heeft Europa niet dezelfde CE als NA, Capcom heeft her en der vast wel een paar deals gesloten met de lokale gameshops in de UK maar er staat nog niets vast. Ook niet wat de eigenlijke inhoud van de CE zou zijn voor Europeanen...en of die ook komt. Je kan altijd nog de regio vrije PS3 editie halen alleen ik betwijfel of je iets hebt aan die 1-month subscription voor Marvel digital comics...als europeaan zijnde. In het begin zag ik deze game absoluut niet zitten, "veel te chaotisch" was mijn eerste indruk. Na wat filmpjes te hebben gezien en de praat op bijvoorbeeld Shoryuken kijk ik er toch best naar uit. Hetzelfde geld voor MK9 *Akuma en Taskmaster zijn ook bevestigd voor MVC 3 klikkerdeklik!
Ik ga MK9 ook halen, daar niet van, maar als je naar de engine van MK9 kijkt dan zie je gewoon dat daar nogal wat aan ontbreekt. De game mechanics zijn gewoon niet zo verfijnd als bij een spel wat echt als competitief ontwikkelt wordt. Vriend en vijand zijn er ook overeens dat MK9 vooral gewoon fun wordt maar niet een game is waar je maandenlang aan wil spenderen, uitzonderingen daargelaten ofcourse. Akuma en Taskmaster erbij gevoegd idd. Tof. Akuma ziet er uit als een gepimpte versie van Ryu, zijn speelstijl dan. Ik heb geen reden meer om Ryu te gaan spelen. Enig idee welke karakters jullie gaan spelen? Mij spreken Arthur, X-23 en Zero me aan. Geen idee of dat een goed team zal worden. Daar experimenteer ik later wel mee.
Wow vette shit. Ik denk dat ik deze ook maar even snel ga bestellen! Iemand enig idee waar je em kan pre orderen?
Heb em bij zavvi gepreorderd, krijg je dr een gratis shirt bij. Alleen kon je geen maat aangeven naja ik zien het wel.,
Ben ook wel benieuwd waar je de special edition kan pre-orderen of halen inderdaad. Wil dat heel graag voor deze game inderdaad.
Er zal in iedergeval geen SE komen in de vorm zoals in North America...deze zal én te duur worden én te weinig bijzitten...Capcom is wel een stelletje uitzuigers...