1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Marvel vs Capcom 3

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 20 apr 2010.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Helemaal awesome. Het is alweer een tijdje geleden dat ik een fighter heb gespeeld (SFIV of Blazblue de laatste?), maar deze gaat er zeker komen. Deze game voelt gewoon goed aan. Veel karakters, veel moves, flitsende graphics en een ton spelplezier.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Jill en Shuma-Gorath:

Is het al de 18e ?

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Shuma Gorath ziet er toffer/geiniger uit dan ik dacht, Jill, moet gameplay footage zien.
    Maar je krijgt deze 2 characters niet te spelen tenzij je een SE hebt, welke niet beschikbaar is voor Europa of je ze als DLC moet kopen welke waarschijnlijk een maand de release pas worden vrijgegeven. Zet het gvd gewoon standaard po de sik als het al klaar is...

Nog een leuk nieuwtje(gerucht?) is dat tijdens "endless battle" je niet mee kan spectaten, overigens is er ook geen replay channel waar je matches kan bekijken of die van jezelf kan opslaan/replayen. Hopelijk als er genoeg animo voor is(waar ik wel vanuit ga) brengt Capcom even een gratis patch uit met die features.

@Zifnap
    Ik weet niet genoeg van MvC af om te zien wat er allemaal precies gebeurd, maar werd wel gehyped tijdens het kijken! :p

Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  5. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
  6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb een paar filmpjes in 60fps gezien, en dat is toch echt een wereld van verschil vergeleken met die YT filmpjes, zoveel gelikter en indrukwekkender.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik twijfel echt of ik deze game wel of niet ga halen

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Leg uit:)

9. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    hij lijkt mij ook wel leuk maar ik ben ook zo slecht in street fighter speelt toch het zelfde denk ik

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Misschien kun je Marvel vs Capcom 2 eerst eens proberen!?

Ik ben er zelf trouwens ook heel slecht in altijd. Ik weet ook nooit hoe ik al die combo's moet doen enzo. Als je soms video's ziet dan denk je echt: 'wow... is dat mogelijk?'.

Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik MvC3 niet ga halen. Ik vind sowieso de grafische stijl niet mooi, en daarnaast gaan ze ook nog DLC-melken...

...dan haal ik waarschijnlijk liever BlazBlue CS even uit de budgetbakken.

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Blazblue heeft ook het erg lame gedaan met de DLC.

Maar ik haal MvC3 sowieso en straks de nieuwste Mortal Kombat ook. Wel voor m'n ps3.

Of ik deze game intens ga spelen is nog maar de vraag. Maar fighters tegen je vrienden speeln is gewoon leuk.

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Klopt, en dat is dan ook de reden waarom ik BlazBlue nog niet gekocht heb. De game lijkt me geweldig, maar door die DLC-milking ging ik hem sowieso niet voor full-price halen, en nu hij rond de 20 euro is bij zavvi.com enzo, is het het overwegen waard. :)

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Voor 20,- euro is hij zeker de moeite waard!

Al blijft het lullig van de DLC karakters aangezien je dan weer rond de 10,- euro kwijt bent voor 2 karakters.... Deze karakters heb ik wel gekocht en zijn ook wel de moeite waard al blijft het lullig. Zeker aangezien je eigenlijk maar 2 nieuwe karakters krijgt vergeleken met het eerste deel.

Overigens vind ik het ook best wel lame dat ze nu alweer laten zien welke karakters DLC worden terwijl de game nog niet eens uit is. Dus de karakters zijn wel klaar maar we moeten er gewoon nog even extra voor betalen.

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind fighting games wel vet. Maar op de 1 of andere manier speel ik ze hooguit 3 weken (m.u.v. SSFT HD remix) en laat ze liggen voor een ander spel. Als ik ze dan weer oppak is de community vaak half dood en zijn er alleen nog pro's die spelen.

Vraag me uberhaupt af of de playerbase groot genoeg is in dit spel.

Zag hem trouwens goedkoop bij Zavvi. Vraag me alleen af: Er staat "preorder now, delieverd on 18th feb."

Normaal krijg je hem toch 2 weken later bij Zavvi?

http://www.zavvi.com/games/platform...rt-when-you-pre-order-this-game/10201307.html

15. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Als je in Engeland woont heb je m op release, wij zullen gewoon 1-2 weken moeten wachten.

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik snap dat niet hoor. Engeland is toch niet zo ver weg dat het 2 weken moet duren?

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ah zo, ik snap wat je bedoeld.
    Het zijn inderdaad niet pick up and play spellen, je moet je er echt intensief tijd in steken om er goed in te worden, althans zo voel ik het. Voornamelijk bij vechters zijn het vooral de "pro's" die blijven rondhangen, is niet leuk om online te gaan en dan constant te verliezen...

Playerbase zal niet zo groot zijn als bijvoorbeeld Tekken en Street Fighter, is meer mainstream, maar verwacht wel dat MvC3 een community zal hebben die lang mee zal gaan...als MvC2 een indicatie mag zijn.

18. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ik weet 't nog niet, Marvel is natuurlijk wel een trekpleister.

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  20. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ziet er tof uit, maar ik zal toch nooit goed genoeg zijn om dat te kunnen :)

In SF4 en MvC2 heb ik ook geen idee hoe ik al die combi's en special moves enzo doe.

Deel Deze Pagina