Vette skrale mega aktie 55 euro. haha ze zijn niet helemaal lekker in hun bol hier bij die retailers.
Dude, wtf heb je het over. Ze verkopen die game bijna een week eerder dan de rest van Europa. Natuurlijk gaan ze er dan 55 euro voor vragen, is hun goed recht ook. Tis een aktie omdat hij dus eerder verkocht wordt. Je zou de guide er ook nog bij krijgen, maar helaas is die te laat geleverd volgens mij. Pik de guide ergens anders wel op dan. Ik ga morgen iig . Ff zien of het leuk wordt.
Ik heb het spel vanochtend besteld, ik hoop dat ik m morgen nog binnenkrijg, rotterdam is me toch iets te ver om te reizen
ik hoor net van iemand die erheen heeft gebeld dat futurezone een boete heeft gehad en de game pas volgende week verkopen. maar tegen mij zeggen ze morgen vanaf 14u
Ik ben opzicht best benieuwd naar dit spel. Alleen betwijfel ik of het wel te spelen valt met een normale X360. Eigenlijk hebben alle fighters wel bepaalde inputs, wat niet al te goed werkt met een X360.
Ik hoop voor ze dat het spel vandaag nog versturen anders zijn ze gewoon de boel aan het oplichten Op de site staat Van de guide is nu al bekend dat ze die niet kunnen leveren
Want? Er staat 1-2 werkdagen, aangezien ze hem vandaag versturen zou het ook zijn dat hij er maandag kan zijn. Als je morgen komt heb je de game sowieso. Voorraad is er genoeg werd me verteld.
Huh? mijn punt is juist dat als ze het spel vandaag niet versturen zoals ze op hun site beloven dan zijn ze de boel aan het oplichten.
Ik dacht dat de release pas volgende week vrijdag was? Aangezien ik hem bij zavvi besteld heb, kan ik nog wel ff een paar weekjes wachten
officiele release is ook pas vrijdag next week. zodra de game volgende week bij andere winkels binnen is wordt ie ook direct verkocht. dus ik denk dinsdag al ofzo. heb em ook bij zavvi met 15% code, 34ullo kwam ik uit
Da's waar, maar als je hem vanmorgen hebt besteld hoef je je geen zorgen te maken toch? En Nightbringer, Futurezone Rotterdam verkoopt hem morgen. Icm met het eerste MVC3 toernooi.
Hmm, dat laat ik m'n pre-order gewoon staan. Aangezien dat gewoon te ver weg is voor mij. En ik neem aan dat het niet online geld? (en anders moest ik voor 1 uur bestellen?) Editje: Even onderzoek gedaan naar dualmodding en doe dit maar niet, aangezien ik bang ben dat ik m'n stick kapot maak.
Het is bijna 6 uur en mijn bestelling staat nog niet op verzonden. Ik heb best geduld maar als ze een game als leverbaar op de site zetten om zo meer bestellingen te verwerven en vervolgens niet op dezelfde dag verzenden zoals ze beloven dan vind ik dat een zeer slechte zaak en wil ik alleen al uit principe mijn bestelling annuleren
Als je een beetje handig bent en je hebt een goede guide hoef je je geen zorgen te maken. Evt kan je ook nog je stick naar een stickbouwer brengen/sturen, die hem voor je dualmod en weer terugstuurt. Evt met artwork en speciale buttons.