1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Marvel vs Capcom 3

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 20 apr 2010.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn genoeg duidelijke guides dat zeker. Alleen vertrouw ik me niet met soldeer apparatuur.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    [GT]710475[/GT]

3. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Foregames heeft em ook vandaag :)

4. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    en gameshoptwente verkoopt hem ook!!

Heb de 360 versie daar opgehaald \o/
    vanavond speluuuhhh :thumbs:

5. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verkoopt game mania de game al?

6. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    denk het niet,... dat is meer een frs qua afhandeling.
    Als je beetje gamewinkel in de buurt heb zou ik het eerder daar proberen..

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    bofkont :D, de winkels waar ik kwam hadden of geen release bekend of vrijdag pas :mad:

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Iemand hem gezien bij de MM?

9. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei het alleen voor de info :) Ik heb het gehad met fighters ;)

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik voorlopig ook wel, ga het pas met Mortal Kombat weer een nieuwe kans geven.

Maar ik heb wel al een tijdje een stream zitten kijken. Maar klopt het dat je online geen spectator mode hebt? Ik zag wel een lobby en als je zelf niet aan het spelen was stond er "Match in progress". Dan zit je maar een beetje te wachten totdat je zelf aan de beurt bent. Ik weet het niet zeker hoor, maar dat lijkt me wel een beetje lame.

Edit: Nu weet ik het wel zeker, geen spectator mode. Maar dat schijnt nog wel te komen las ik.

Laatst bewerkt: 12 feb 2011
  11. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk Filliaal die in Hengelo of Enschede?

12. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Event at the Futurezone Rotterdam was te vet. Goede spelers al wel, ook mensen die de game gedownload hadden en al best redelijk waren. Uiteindelijk niet verder dan de 2de ronde gekomen, verloren van de uiteindelijke winnaar van het event. Geen schande dus :).

Nu thuis met de game en lekker in 't lab gaan met verschillende teams. Moet ik iets testen voor iemand/iets bevestigen of iets er niet in zit e.d?

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    zijn alle char's vanaf het begin speelbaar?

14. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nope, moet je unlocken dmv story spelen of missions doen. Versus kan ook.

15. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Is er toevallig ook een winkel hier in de buurt van Leiden/Den Haag die hem al verkoopt?

@ Zerochaos: Gaat deze game het (voor jouw iig) winnen van SSF4?

16. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Met welk team had je gespeeld? En welk team had jouw overwinnaar/winnaar v. event? Gewoon benieuwd. :D

Ik heb 'm gisteren gepre-ordered bij Game Mania, hopelijk issie al voor vrijdag binnen!

17. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    In Rotterdam Futurezone verkopen ze hem al. Heb gehoord dat een andere winkel in Rotterdam het ook doet. In Den Haag weet ik niet zo, maar je zou evt als ie niet in Den Haag verkrijgbaar is maandag even langs Rotterdam kunnen gaan?
    Ik weet niet of hij het wint, het is een beetje appels met peren vergelijken; de game voelt echt heel erg fun en solide aan. De combo's zijn retevet, het speelt nu al best wel lekker weg maar het is gewoon echt heel andere gameplay. Footsies zal je bij mvc niet zo snel zien. Het gaat bovendien echt veel sneller. Tis echt echt echt een welkome afwisseling. High level play is volgbaar bij deze game trouwens, nu nog wel.

Na een paar uurtjes in de practicemode nu heb ik het gevoel dat ik echt al veel beter ben geworden. Ga straks even online nadat ik Sentinel unlocked heb.

En Hamster, hij speelde met Haggar, Sentinel en Spencer. Die kerel was zo fucking goed met Sentinel dat ik het bijna opgaf de eerste ronde, haha.

Tips voor SSFIV spelers trouwens, het zonen van Sentinel, Dormammu voelt heel vertrouwd aan.

Belangrijk: het combosysteem is echt retecool, geen links meer (Mark).

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    :+
    Haha, daar had ik al op gerekend, geen probleem om combos te maken, de links kan ik alleen niet onder druk eruit krijgen. SSF4 daarom ook een beetje aan de kant gelegd...(zwak i know)

Zal aankomende week even rondsnuffelen hier in Groningen, kijken of ze hem hebben ergens, en anders maar braaf wachten.

19. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Game is echt geweldig. Heb nu met de helft van de chars zowat de mission mode uitgespeeld. Vergelijkbaar met de challenge mode uit SF. Bij sommige nog best wel moeilijk. Wel timing vereist trouwens, ik krijg de combo's ook nog niet helemaal er online uit. Achja, het is de eerste dag, de game is bijna nog nergens in Europa uit:).

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Tijdens stream heb ik wel al wat klachten gelezen over Sentinal.
    Dat die broken zou zijn, met andere woorden te overpowered is.

Deel Deze Pagina