In 't begin van SF ging het ook zo. Heck, bij elke nieuwe game beginnen mensen tegenwoordig zo. Gewoon afwachten, wordt vast nog wel het een en ander gepatched. Tis wel zo dat Sent belachelijk sterk is, zonder meter is het bijna mogelijk om een 100% combo uit te voeren. Ook heeft hij een belachelijk makkelijke normal OTG, gratis hyper daarna dus. Daarnaast heeft hij een normal die chip damage doet. Spam dat icm met een goede assist en je doet chip damage like there's no tomorrow. Maar er zitten zoveel toffe chars in deze game en gimmicks dat ik werkelijk niet meer weet welk team ik moet nemen. Ben nog nieteens online geweest, mission mode is al echt heel erg fun.
Nice! Goed nieuws dus, nu kunnen noobs zoals ik de game dus ook spelen. En allemaal vette combo's doen. Probleem is vaak dat als ik fighting games ga spelen dat ik te goed word voor m'n vrienden. En hierdoor er niks maar aan vinden. Kennelijk is mvc 3 dus best wel noob friendly? Meer Justin Wong
Game is uit hoelang? Juist, zelfs al is hij een top speler in SSF4(AE) en MvC2, betekent niet direct wat hij zegt waar is. Ongetwijfeld zullen er dingen in de game zitten die worden gezien als cheap, geef de game tijd en er zullen genoeg counters worden ontdekt. Ik ben niet van plan om naar EVO te gaan en vind het dus wel tof dat de excecutie van moves "makkelijk" is, het is uiteindelijk zo dat diegene die de setups heeft om z'n (low-medium)combo's te starten gaat winnen over iemand die op random momenten volledige combo's eruit gaat gooien met weet ik hoeveel damage en hits.
geen zin om winkels af te struinen meer deze week. Heb em online via Futurezone besteld. De prijs van 55 euro met een gratis Brady strategyguide trok me over de streep. Waarschijnlijk komt die guide later neem ik aan na de reacties hier? want op hun website bieden ze nog steeds de guide aan.
Futurezone zou het spel oorspronkelijk volgens de site vrijdag al versturen, wat ze niet gedaan hadden. Nu staat er dat de guide pas 25 januari geleverd kan worden dus ik hoop niet dat ze dan ook pas het spel versturen. Ik ga ze in ieder geval morgen even bellen
guide komt dinsdag binnen,.. heb ik van medewerker van futurezone... denk dat ze dan ook de game versturen.
Als dat zo is, ga ik mijn pre-order bij GM annuleren en bij Future zone bestellen. Op welke characters verheugt iedereen zich hier? Afgaande op video's enzo, denk ik dat ik heel veel met wesker, dante en morrigan ga spelen. 2 rushdown's en morrigan voor energyspam.
Denk dat Sentinel en Dante over het algemeen het meest gespeeld worden. Ben ook al redelijk veel Zero's tegengekomen. Zero vind ik niet zo'n fijne char, z'n stijl ligt me niet zo. Ben heel erg met Wolverine aan het experimenteren vandaag, vette shit met z'n air roll waar uit je een dive kick kan gooien en vervolgens weer de char kan launchen. Vervolgens in de air evt weer hem terug launchen naar de grond en dan met Wesker OTG assist in Hyper. Vet. Akuma schijnt ook redelijk veel potentie te hebben. Ik weet het niet, er zijn atm teveel chars die ik interessant vind. Denk dat ik gewoon van iedereen de lvl 10 missions wil halen en vervolgens na ga denken over de chars. Wat goede teams zijn vogel ik later ook nog wel uit, wil eerst mijn execution op pijl brengen en vervolgens online gaan spelen. Heeft nu nog niet zo heel veel zin. Al kom je met een flowchart Sentinel een heel eind, haha. X-factor aanslingeren en gaan met die banaan. Ook valt op dat sommige chars een ziekelijk snelle dash hebben, zoals inderdaad Sentinel. Door te wavedashen met hem ben je binnen een seconde aan de andere kant van het scherm. Ik denk dat MVC3 over een jaar/maanden weer net zo snel gaat zijn als MVC2 was.
ik vind op 1 of andere reden de Marvel characters een stuk minder i.v.m de Capcom characters, Wesker, Dante, Trish, Ameratsu, Zero, de SF cast, Viewtiful Joe, ik kan gewoon niet kiezen
Voor de mensen die 'm al hebben, spelen jullie met je normale controller? En is dat gewoon te doen? Ik heb niet het geld om een stick te kopen oid.
Dit spel is zeker op een normale controller te spelen als je de analog stick gebruikt maar als je de d-pad gebruikt dan raad ik je aan een pad te kopen.
Je moet ze gewoon allemaal is proberen en de gene die het best bij je speelstijl passen gebruiken en daar ben je meestal na paar keer arcade doorspelen wel achter
Hmm, na een avondje kloten met Akuma heb ik besloten dat hij mn nieuwe point wordt. Interessante mixup, goede rushdown en mooie combo's (tatsuloop 3x is gruwelijk, daarna mogelijk om te launchen). Nu nog bedenken wie er als support/assist bij kan. Iemand ideeen? En welke assists dan ook? Denk dat Akuma door z'n airfireball zelf al wel bij zijn tegenstander kan komen zonder veel moeite. Dus ik denk een GTFO-assist oid icm met een meter assist oid?
Ik denk dat Morrigan met haar Kiss & Throw assist wel een kandidaat is voor bijna elk team. 30% meter gain, hell yeah! I.c.m. bijvoorbeeld genoeg aerial beam spam mogelijkheid van Akuma na die tatsumaki met launch (die echt ziek is idd). Of misschien amaterasu met zijn ranged cold star assist? Stunned je opponent voor kort momentje. En die full-screen hyper van 'm kan je makkelijk DHC'en.
Haha. Voor de mensen die niet weten wat DHC, KFC, OTG, fly/unfly etc betekent. Zoek ff een guide op Shoryuken op.