Masive Multiplayer On-line Roleplaying Games en Xbox Live

Discussie in 'Algemeen' gestart door kierewietje, 25 mrt 2003.

1. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, ik ben een puber---> geen werk,geen maandelijks loon,dus ik kan dat per maand zeker ni betalen..... :-s

*****komt er ooit een MMORPG uit waarvoor je NIET moet betalen???*****

2. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    NEE zoooo bedoelde ik het niet...
    Ik stel niet spelletjes voor mn vrienden enzo, maar ik wilde het alleen maar relatief maken. Onder het motto van, wat kost het nou in vergelijking met het biertje dat je drinkt met je vrienden?
    En dus vind ik het geen dikke centen die je betaald voor het spelen van een MMORPG

3. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    ga werken?
    MMORPG die zich niet in de beta bevinden en die gratis zijn en vergelijkbaar met de huidige generatie MMORPG's zijn er geloof ik niet, vanwege de hoge kosten die hieraan verbonden zijn (server/personeel, etc)

4. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    waarom vind iedereen 10 euro veel?
    met meeste banen werk je ff 2 uurtjes en je hebt het al (als je 18 bent dan he ongeveer)

werk je een keer 2 uurtjes over en je kunt weer een hele maand genieten van je mmorpg en je biertjes ;)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmm er is nog niets bekend over de bedraen laat staan de spellen ;) en tja ... het is een hobby een lifestyle ... in Amerika zijn deze spellen juist populair ookal moet je een maandelijkse bijdrage betalen ... kijk naar Everquest bijv. ... als dit niet je spel is jammer .. is dit wel je spel .. dan ga je je bijdrage niet missen ... want het is een hopbby (club) ... hoeveel betaal je per maand voor je voetbal club/ tennisclub?

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    2 BreEZaAAhhHHzzz per maand minder drinken en je kan weer een maandje MMORPG'en :D

7. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik alleen voor Star Wars Galaxies ga. Meer dan 1 is ok niet bij te houden denk ik, tenzij je geen sociaal leven hebt. Zijn er mensen die er meer willen gaan spelen?

- Locke

8. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    True Fantasy Online word toch door microsoft gemaakt?? Ik had van iemand gehoord dat het alleen in japan uitkwam :confused: weet iemand hier meer van? Het zou best een stomme zet zijn als microsoft die titel alleen voor de jappen bewaard

9. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    ik ga voor galaxies,
    liever iets zoals morrowind gewoon die magic n knight vinnik wel ietrs hebben,
    PSo lijtk me niets true fanthasy mischien

maar als SWG de mogenlijkheid bied om ergens op n planeet n guild te vormen
    en vervolgens ruimte schepen kopen om naar n andere planeet met andere dingen te gaan lijtk me dat best vermakelijk
    alleen die homofiele lightsaber lijken me nep als je n deathstar heb die hele planeten vertyft.

dus ja ... galaxies of true fanthasy denk ik....

10. p1m

p1m Guest

ik hoop dat er een MMORPG uit komt zo als runescape zo iets
    en dat je kunt kiezen uit betalen of niet niet zal wel een mindere kwaliteit hebben maar ik mag dat anders niet denk ik..

11. TheRealMcenzy

Leuk Bevonden:
    0

Ja dat zou cool zijn

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    eigenlijk moet er een MMORPG komen met allemaal planeten die allemaal landen voorstellen... en dat heel xbw natuluk op de nederlandse planeet rondloopt, en dat we dan met een ruimtebusje naar een andere planeet (land) gaan, en dan die bevolking daaro (xbl users) een beetje toetakelen :D:D, zou dit kunnen in SWG?

13. TheRealMcenzy

Leuk Bevonden:
    0
    op zich kan dat wel met SWG. Ik weet niet hoe precies maar dr komt een uitbreiding en dan kan je naar de andere planeten.

14. p1m

p1m Guest

nee runescape achtig
    geld verdienen harnassen kopen
    mijnen en werken dat soort www.runescape.com

15. TheRealMcenzy

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ja mmorpg's over het algemeen zijn leuk. als ze maar niet al te veel geld kosten.

16. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    aan P1M :dat runescape is trouwens vet, maar P1m ken je me niet ff vertellen hoe ik aan een beetje een standaard armor kom:D

17. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ten eerste Halo 2 word een multiplayer game waar hoogstens 32 mensen per game aan mee kunnen doen (is al gezegd door Bungie). Maar volgens mij heeft niemand een verbinding die dat aan kan dus moeten er centrale ms servers komen.

Ten tweede is een MMORPG heel saai want er gebeurt geen ene fok en je moet op zoek naar avontuur gaan wat ik bar saai vind. Ook werken die rpg“s met "ik val jouw aan en nu mag ik wachten wat de uitkomst van dit gevecht is want ik kan het niet meer beinvloeden" heel erg saai dus en weggegooid geld. Ik heb erverquest en anarchy online gespeeld en het kon me niet boeien.

18. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
  19. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan maar een ding zeggen "True Fantasy Online"

Dat word echt goed...

20. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2

true fanthasy weet ik nog geen kont van af,
    en ik heb laatst vernomen dat er is SW:G veel is gecanceld,
    had MS niet eerder een MMORPG kunnen plannen ?

Daar heb ik toch live! voor
    om uren lang ( met pauzes natuurlijk ) te rpg-en en bezig aan een game wat eigenlijk nooit uitgespeeld ken worden.

Ik ben zelf wel vette fan van de Boeken versie van Shadow Run ( ook RPG) of films als fifth element en blade runner
    en op de PSX al helemaal verslaafd aan G-police

kunnen ze neit iets in die trand maken ofzo ?

dan zou ik helemaal smelten.

Deel Deze Pagina