1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect™ Legendary Edition

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 23 jun 2021.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Waarom dit plaatje. Je had beter haar lingerie kunnen posten??? Bovenop Shephard. :+
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Verdomme te lui om zelf een thread te maken en nog commentaar leveren ook.
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Perfect plaatje, aangezien dat niet (meer) in de game zit.:+
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Almost a decade on from the release of Mass Effect 3, we talk to those who worked on it about the gigantic backlash prompted by the game’s endings.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Einde van ME3 is nog steeds 1 van de slechtste ooit. Director's Cut loste niks op (dat sommige gamers hier tevreden mee waren snap ik nog steeds niet).
    3 waanzinnig vette games, geweldig meeslepend verhaal...en dan dit einde. ugh
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nog nooit eerder Mass Effect gespeeld maar omdat de LE nu in Game Pass zit er vorige week toch maar mee begonnen en heb al die jaren wel echt iets gemist moet ik zeggen. Heb mij echt goed vermaakt met deel 1 wat volgens mij ook nog eens de minste is uit de trilogie. Wat wel echt slecht is dat je na de main quest niet meer terug kunt om de side quests nog te doen dus toen maar meteen door gegaan met deel 2 en qua gameplay voelt die idd wel een stuk beter aan dan deel 1. Nu dus ook maar meteen alle side quests doen :+
     
    Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Same here - toen ie vorig jaar uitkwam dacht ik al dat dit een leuke game pass titel zou worden als het zo ver is. Ik vermaak me prima tot nu toe met deel 1. Je merkt wel dat het een wat oudere game is qua gameplay, wat soms tot frustrerende actie-stukjes leidt.

    Ik heb aan het begin gemist hoe je je character class kon kiezen, ik dacht dat die keuze wel duidelijk in beeld zou komen maar kennelijk ben ik er gewoon voorbij geschoten en heb ik alleen de naam aangepast. Toen ik eenmaal besefte dat ik het gemist had was ik al een paar uurtjes bezig en geen zin om opnieuw te beginnen. Zal in deel 2 beter opletten :+
     
    Tim vindt dit leuk.
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Had precies hetzelfde :+ Gelukkig kun je dit in deel 2 idd weer aanpassen ondanks dat jij je save/character uit deel 1 mee neemt
     
    Joene90 vindt dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    youre in for a good good time
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Genoten van de Legendary Edition inderdaad. Vooral wat de liften betreft in Mass Effect 1 is dat één van de beste verbeteringen. Veel meer details ook qua graphics. En ik vind persoonlijk deel 1 beter spelen dan het origineel. 2 vond ik juist de minste, nog steeds, maar speelt gewoon tactischer en je moet een groot deel van de game goed kiezen wie je meeneemt. Uiteindelijk heb je Black Widow en Garrus en dan gaat het snel. Deel 3 is vooral prachtige sentimenten, maar voor bepaalde dingen hoef je het niet te doen. En de Legendary Edition voelt voor mij als een welkom stukje nostalgie. Zo speelde het ook. Genieten.
     
    Joene90 vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Voor welke dingen hoef je het niet te doen?

    Edit: gaar dit weer over de sex scènes?
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2022
    Reckuuza en Cyndris vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Het einde van de game
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb deel 1 nu ook uitgespeeld, binnenkort zeker aan 2 beginnen! Ik zag achteraf dat er een DLC is die je had kunnen spelen maar helaas kan je niet terug na de laatste missie. Ach ja, genoeg content nog in de volgende twee games denk ik ;)

    Ik vond hem erg vet! Grappig om te zien dat ik zo gewend ben geraakt aan games die je vertellen waar je heen moet, het was wel verfrissend om hier gewoon af en toe ergens naartoe gestuurd te worden en dan moet je zelf maar uitvinden waar dat dan precies is. Het cover systeem was wel echt drama, maar op een gegeven moment was ik OP genoeg om niet te veel tijd in cover te hoeven doorbrengen.

    Ik ben wel benieuwd naar die tactische keuzes, ik had niet het idee dat het heel veel uitmaakte in deel 1. Zin in de volgende! :D
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    In deel 2 wel, tot je Garrus hebt icm The Widow sniper. Dan gaat het tegen de collectors ook snel.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zit nu ook ff in deel 1, wel geinig maar ook verouderd. Destijds ook niet langer dan 10 uur gespeeld maar ga hem nu wel even completen en dan snel door naar 2.

    Heb ook die hele class selection gemist in het begin dus dat was wel gaar. Ben Soldier class :'-(
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Soldier is OP. Altijd al geweest. De beste momenten krijg je nog. Alle DLC zou ik wel spelen. Zitten pareltjes tussen. Succes met iedereen in leven houden. :)
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik denk dat ik in deel 1 niet heel veel sidemissions ga doen eigenlijk. Wil ME2 en ME3.
     

Deel Deze Pagina