[Multi] Mass Effect™ Legendary Edition

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 23 jun 2021.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    En dat was Mass Effect 2 weer:
    Miranda, Jack en Mordin dood. Ik had niet veel zin in alle loyalty missies, maar echt over de overlevingskansen van je crew slaat BW echt de plank mis. Jacob heeft het wel kunnen redden, maar had zijn missie niet gedaan. Drie doden valt me nog mee gezien het feit dat ik net niet de helft heb gedaan en die Geth zelfs niks me heb gedaan. Samara gedood en haar dochter laten leven. Wil wel eens iets anders in Mass Effect 3. Jacob is trouwens wel een vervelend personage. Minstens zo irritant als Miranda soms. 8)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Ik kom niet toe aan het verhaal van Mass Effect 3, althans het hoofdverhaal. Die vloot gaat gigantisch worden. Wel jammer dat die LE van de game nog wel wat patches kan gebruiken. Zie hier en daar wat kleine glitches. Maar goed. Ik waardeer zelfs James meer, die later in de game wel volwassener begint te worden.
    Kleiduiven schieten met Garrus is wel een emo moment wat ik nog moet doen. :'-(
     
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.471
    Leuk Bevonden:
    896
    Nou, eindelijk uitgespeeld. Wel een gave trilogie hoor... blij dat ik door heb gezet.

    Moet de laatste missie wel opnieuw doen want per ongeluk einde gekozen dat ik helemaal niet wilde

    Ik las online dat veel mensen deze fout maken. Gewoon op de beam aflopen en verwachten dat je dan het keuze moment krijgt. Maar nee, dat is de keuze voor het mixen van dna. Lame. Wilde natuurlijk de Reapers kapot maken. Dus volgende week nog een uurtje of twee door de laatste missies heen om het te corrigeren.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Je kunt de game nog een keer opslaan voor het moment dat je niet meer terug kan. Dat wist je toch wel?
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.475
    Leuk Bevonden:
    5.064
    Ja maar de laatste missie duurt behoorlijk lang
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Klopt, maar zodra je onderweg bent en "boven" bent, is dat het moment dat je kunt opslaan. Is een trage missie, maar vond hetzelf niet vreselijk lang. En als je iets anders wil, dan lukt het wel. :)
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    yer speelt nu cyberpunk weer helemaal opnieuw, moet jij toch ook kunnen finalbob
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.471
    Leuk Bevonden:
    896
    Achteraf ja, ik was toen alleen maar bezig met "ff uitspelen"

    Nu moet ik dus weer starten vanaf
    Cerberus Base innemen

    Zal het maar even flink speedrunnen
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Damn gast. Tering eind nog.
     

Deel Deze Pagina