1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 1, 2 & 3 [SPOILER ALERT]

Discussie in 'Games' gestart door Seh, 8 mrt 2012.

1. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Net echt een awesome moment gehad met Garrus, hij nodigde me uit om samen iets te gaan doen op de Citadel, gingen we naar het hoogste punt van het Presidium. Daar ga je bewijzen wie de beste is met snipen, hierbij gooit Garrus eerste een fles die Shepard neerschiet, daarna hetzelfde maar dan andersom, en dan krijg je de mogelijkheid om of expres te missen of te raken, ik koos voor de paragon-manier en schoot dus bewust mis. Zegt Garrus: "I'm Garrus Vakarian and this is my favorite sporting on the Citadel!"

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik weet dat ik whine nu, dus even geen gebitch.

Juist om dit soort momenten vind ik het zo jammer dat het einde niet is wat ik er van verwacht had.

Fucking episch moment. _O_

3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Wel gebitch, WE WETEN HET INMIDDELS!
    Ja je vind het einde kut, maar moet je dat nu ook naar boven brengen bij ieder stukje wat wel vet is in het spel?
    Dat je het af en toe zegt oké maar als je het ook bij ieder positief punt naar boven brengt wat is daar dan de fun van?

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Om nog even duidelijk te maken dat het geheel zo perfect had kunnen zijn. Neem dat Garrus moment dan. Als ze net zoveel genialiteit in het einde hadden gestoken als met Garrus, dan was het toch overal 10en gaan regenen of niet? Just saying.

Ik ben ook niet van plan om bij letterlijk elk stukje over het einde te beginnen. Ze gaan er toch wat aan doen, dus ik wacht wel af.

5. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom het obvious blijven benoemen dan?
    Iedereen weet het toch, dus waarom blijven herhalen?

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het einde wel vet, hoorde dat al je keuzes op het einde het filmpje niet beinvloeden, dat is wel een dikke faal, maar heb verder niets te klagen.. 1050/1050G!

7. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat de rassen al FTL technieken hebben alleen Mass Relays zijn veel sneller. Dat wordt bij de dockingbay van de Normandy op de Citadel door die twee Alliance medewerkers verteld op een gegeven moment, dan vraagt de een aan de ander iets over dat soort technieken zonder Eezo Core.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    WTF. Hoe kom je in vredesnaam door Insanity heen man? Ik heb er filmpjes van gezien. No way dat ik daar aan begin.

Ik blijf lekker Narrativen. :+

9. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Maar jij speelt sowieso alles op Very Easy, dat weten we nu ook wel. :+

10. Seh

Seh Guest

Ja dus? Wie zegt dat men niet in staat is die snelheid ook te bereiken? Als het de protheans op Illos al lukte (zonder dat ze veel resources hadden) dan moet het andere rassen ook wel lukken met hulp van elkaar om iets te ontwikkelen.

Tevens speculatie over volgende deel:

11. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Ik begon al op lvl 30 door me save van deel 2, dus had al aardig wat sterke powers tot me beschikking, vond insanity eigenlijk niet echt moeilijk op een paar stukjes na :+

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Zag deze reactie op YT, wel toepasselijk :+

Bioware: Alright we got incredible lot of endings planned we just need a little more ti...
    EA: ASSUMING DIRECT CONTROL!

:+

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    LOL.

Maar komt dit echt als een verrassing? Nee toch?
    Als je nagaat wat er gebeurt is met DA2, opeens toch MP in ME3.....

Fuckers.:mad:

14. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer wordt mijn EMS gebruikt in de single-player? Al bij de assault op the base van TIM?

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Nee, de missie daarna.

16. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Eh... juist. Volgens die post was het einde van ME 3 dus wel echt? Ook het hele idee van Mass Shift klinkt erg raar.

17. Seh

Seh Guest

Voorlopig is het einde van ME3 ook echt. ;) Man, als mensen eens zo goed gelovig zouden zijn bij echt belangrijke zaken ipv een indoctrinatie theorie over een videogame...

18. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben begonnen met een nieuw character en zelfs dan viel het nog goed mee.
    Alleen problemen gehad tijdens de Grissom Academy missie eigenlijk...

Biotic explosions zijn echt OP, je wapens heb je meestal niet eens nodig...

19. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde even met Garrus praten, dus loop ik naar die ruimte toe waar hij zit, ik kom binnen en zie ik Tali daar met Garrus zoenen, geniaal. Ook was het gevecht in het kantoor van TIM awesome.

20. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    In een verhaal is het zoals het is omschreven.

In het echte leven is een kritische houding tegenover ongefundeerde claims de enige juiste houding.

Deel Deze Pagina