1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 1, 2 & 3 [SPOILER ALERT]

Discussie in 'Games' gestart door Seh, 8 mrt 2012.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    WTF. Dat hoeft ze bij mij niet te doen, dan is het echt uit. :mad:
    Dit moet ik echt een keertje zien btw. :+

2. Seh

Seh Guest

Geen vervolg dus, alleen prequals...

3. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gebeurt niet als je een van hen romancet. Alleen vind ik het raar dat ze zoent met haar masker op.

Het filmpje

Weet iemand hoe je het gezicht van Tali te zien krijgt? Ik heb de missie op Rannoch al gedaan.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Niet.

5. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zeker dat je dit kan zien, er was een hoop ophef over haar gezicht, dat het een simpele bewerkte stockfoto zou zijn.

6. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Gister ME1 weer uitgespeeld voor de triljoenste keer.:) Dit keer met Full Renegade Soldier Shep. Altijd als ik bij Vigil kom en die muziek start, en Vigil legt de hele plottwist uit en alles eromheen krijg ik weer kriebels en nostalgie. De eerste keer dat ik erachter kwam dat de Citadel in feite een Mass Relay was enzo. Ahhhh good times good times.

Op BSN heeft iedereen het erover dat ze geen zin meer hebben om een nieuwe playthrough te doen van ME1 en 2 doordat ze het einde van 3 in hun achterhoofd hebben. Ik zet het einde gewoon uit m'n hoofd en geniet lekker van de 299% van de (game)serie die wel fantastisch is.

Ook nog een puntje wat mij dwarszit:
    (Gaat over het 3e boek en Reaper Technology dus eventuele spoiler)
    Op BSN speculeert iedereen dat Shepard in het begin van ME2 implants heeft met Reaper Technology (om de Indoctrination Theory verder te bewijzen). Maar dat is complete onzin. Want: In het boek Retribution wordt duidelijk beschreven dat TIM die Reaper Technology van de 'remains' van de Collector Base heeft; dat samenhangt met het eind van ME2 (ongeacht of je de Collector Base vernietigt of behoudt) En met die Reaper Technology gaat hij dus experimenteren op Paul Grayson. :) En het werkt. Dus het is onmogelijk dat TIM die technology in Shepard heeft gestopt.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
  7. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15

Ben wel een aanhanger van deze theorie, teveel plotholes om echt het 'einde' te zijn overigens.

8. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zeker dat ik de eerdere spellen nog vaak ga spelen, ook al weet ik wat het einde is. De epische moment blijven episch, zoals wat jij al noemt het gesprek met Vigil, dat is sowieso het beste nummer uit de soundtrack. Altijd als ik ME1 opstart wacht ik ook zo'n minuutje met het drukken op start omdat ik nog even dat begin wil horen van het geniale nummer. Heb nu zelf ook de eerste drie boeken besteld en ben erg benieuwd.

9. Seh

Seh Guest

In ME2 wordt de codex voor je voorgelezen, ideaal. _O_ Was ik alweer vergeten.

10. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    In alle drie wordt de primary codex toch voorgelezen?

11. Seh

Seh Guest

Oh echt? 8) Wist ik niet. Las meestal op de wiki oid als ik zoiets wilde lezen.

Haha trouwens, de raloi is ook wel een vaag ras. Zijn ze weer terug gegaan naar hun thuisplaneet en hebben ze alle satellieten e.d. gesloopt om te zorgen dat de reapers hun met rust lieten :+ Hater gonna hate enzo.

Die kunnen dus meteen de ruimte in na ME3.

Joker: "I don't trust anyone who makes more than I do." Baas. :+

Laatst bewerkt door een moderator: 29 mrt 2012
  12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, dat einde is niet eens het ergste.
    Weet je, ik ga deze karakters echt missen...:'-(

Liara, Garrus, Tali, Miranda, Kasumi, Joker, EDI, Wrex, Grunt, Mordin, Legion, Thane.....zelfs Jack na deel 3! ik kan me bijna geen ME voorstellen zonder deze geweldige karakters waar je echt van bent gaan houden in de loop van deze 3 games.

Damn.=(

13. Seh

Seh Guest

BioWare heeft het wel beetje flink flink verneukt.
    Dragon Age 2 al verneukt volgens de community, de fans van KOTOR schreeuwde om een deel 3 maar kregen een MMO die nu al dood lijkt te gaan (?) en over ME3 nog maar te zwijgen. Ben benieuwd of ze dit nog gaan redden.

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Blame EA.

15. Seh

Seh Guest

Die hebben ze toch niet onder dwang overgenomen of wel?

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Microsoft had Bioware moeten kopen toen het nog kon, samengewerkt aan ME. Helaas richt MS zich alleen maar op Halo, Fable, Forza en Kinect, sukkels. DA2 was gewoon absurd slecht, maar met ME3 is niks mis. Ja, het einde valt tegen maar de game heeft zoveel prachtige momenten dat mijn nasmaak van het einde al snel verdwijnt. Nog nooit zoveel keer kunnen lachen om vervolgens bijna te janken en daarna met kippenvel naar het beeld te kijken in een game gehad.

17. Seh

Seh Guest

Zeker waar, maar check de ME forums eens. Er komen mensen van BioWare die normaal nooit posten zelfs de gemoederen een beetje tot rust brengen.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Dit, einde was jammer maar de hele game was zo ontzettend mooi, mooier dan de eerste 2 delen! Je leeft zo met de personen mee, en ik voelde me zo ontzettend kut dat Grunt dood zou gaan, om hem vervolgens weer terug te zien onder het bloed _O_

Bovendien waren de missies op Rannoch en Tuchanka ook beyond epic, jezus wat was dat goed _O_

19. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb gehoord dat EA erg strak is met deadlines en dat ze niet rond kunnen komen met het budget. En ik vind dat je een game als ME3 niet zo maar af kan schrijven door het einde.

Dat was voor mij het beste moment van de game, en het is echt awesome dat je alle homeworlds van de verschillende rassen te zien krijgt.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Ik had echt gigantische kippenvel vanaf het moment dat Hackett de Normandy inkwam en toen alle fleets door de relay kwamen richting aarde + muziek erachter. Plus het laatste gesprek met Garrus zat ik bijna te janken. _O_

Deel Deze Pagina