1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 1, 2 & 3 [SPOILER ALERT]

Discussie in 'Games' gestart door Seh, 8 mrt 2012.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Ja true. Naja het suck gewoon ziekhard als je dit ziet.

Echt wie is dat godkind, dat kind is gewoon dat kind dat wordt gekilled door de reapers in het begin en die in shephards dromen zit. What the fuck? 8)

2. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik had precies jouw reactie. Toen ik het speelde vond ik het awesome, toen ik dus die filmpjes ging kijken kwam ik erachter dat het eigenlijk gewoon kut was.

3. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.006
    Ja maar dat godkind dan..precies hetzelfde outfit, stem, alles, is dat expres? 8)

4. Seh

Seh Guest

Natuurlijk.

5. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt benieuwd wat BW deze maand gaat onthullen over het einde, veel mensen zeggen dat het 6 april zal gebeuren omdat dan ook PAX East plaats vindt.

6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.006
    Maar ik vond dat kind in het begin al kut. Zeer gigantisch kut.

NOOO!!! WHAT THE HELL HAPPENDED MET DEZE FRANCHISE :'-(
    Alsof ik nog niet genoeg kuteindes heb gezien! (ASSASSINS CREED ANYONE)

7. Seh

Seh Guest

_O_

8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.006

mezelf

9. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dat had ik ook, toen ik het had uitgespeeld snapte ik ook niet waar al die commotie vandaan kwam. Tot ik de verschillende filmpjes, waaronder de indoctrination theorie ging kijken (en dat filmpje op de vorige pagina). ME 3 is voor 99% een geweldige game, alleen die ene procent, het einde, klopt gewoon niet.

10. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had in het begin ook totaal niet verwacht dat hij zo'n grote rol zou krijgen, ik was ook erg verbaasd toen ik hem op het einde daar zag.

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.006
    Ja true. Ik dacht dat kind is gewoon een metafoor om de verschrikkingen van de oorlog voor Shephard in beeld te brengen via z'n dromen.
    Btw, is ME3 niet korter dan ME2? Heb alles gedaan, kwam op ongv 26 uur uit. Bij ME2 op 35. ME1 iets van 12 maar toen had ik alleen het hoofdverhaal gedaan.

12. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ME2 had ik 30, maar dan wel met alle DLC erbij. Bij deze had ik 28 incl. de Prothean DLC.

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.006
    Weet niet waarom ik bij ME2 35u heb dan. Kan me er echt amper wat van herinneren allemaal. 8) Echt enorm gaar verder dat die Prothean DLC gewoon niet beschikbaar is voor iedereen, had ik ook nog wel graag willen hebben maar ga er niet voor lappen.

14. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    De missie zelf valt inderdaad tegen, maar als je de prothean meeneemt als squadmate krijg je erg interessante dialogen die je anders niet tegen zal komen.

Ik kwam het volgende nog tegen op het BioWare-forum:
    Check de naam van het object.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    ME3 was het langste qua SP bij mij, raar eigenlijk gezien ik zou denken dat de game juist het korstte zou zijn omdat er niet zoveel side quests zijn en de Citadel eigenlijk het enige hub planet is waar je rond kan lopen. ME3 eerste playthrough = 45 uur, ME2 = +/- 32 uur en van ME weet ik dat niet meer. Destijds snel gedaan volgens mij.

16. Seh

Seh Guest

En dat betekend?

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dat de Normandy crash een droom is van Shepard.

18. Seh

Seh Guest

Of die file is van de dromen die Shepard al heeft? Over dat kindje?

Heb net de Kasumi DLC gespeeld, wat waren die geheimen van die gozer? Ik heb gekozen om ze te vernietigen, krijg je ze te zien als je ze laat bestaan?

19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, het gaat over 'Dream' en 'End003_Planet'. Die planten zie je op de planeet waar de Normandy is gecrashed. De filenaam is dream en daardoor denkt men dat die planeet en de crash een droom is van Shepard.

Die geheimen zie je niet terug, maar Kasumi zegt er wel iets over in deel 3.

20. Seh

Seh Guest

Ey maar donders! Ik kan dus geen einde krijgen waarin mijn Shepard leeft (destroy) én de Geth? :eek: Fuuu, had in mijn eerste playthrough zelfs de Quarians daarvoor kapot laten gaan.

Deel Deze Pagina