Gister avond uitgespeeld!
Kijk uit dit is een mega spoiler:
Nou hier is mijn mening dan:
Ik vind het eind eigelijk helemaal niet zo slecht.. dan bedoel ik echt het aller laatst met de mass relays en die keuze wat je ermee ga doen. Maargoed wat ik het ergste vind wat de meeste mensen hier mee eens zijn is dat er totaal geen diepgang inzit in al je characters. Ik nam als laatst tali en Garrus mee, en als je geraakt word door die straal en langzaam overeind krabbeld ligge je team mates gewoon daar dood klaar, je kan ook niks doen ze ligge daar maar in een plas bloed.. En waar is de rest? Waar is me anabole steroïde vriend James? Waar is die intelligent praatende Javik? EDI? Liara? gaa zoo maar door. En als shepard op het punt staat om zich van kant te maken ( ik had daar voor gekozen ) Zie je een flashback een foto van Joker, Anderson & Liara.. Waar is de rest? Laat dan alle characters langskomen, ook van 1 & 2. Maar ik kreeg op het laatst wel bijna tranen in me ogen. En dat betekend wel dat ik het een goed eind vond, alleen jammer dat er geen diepgang in zat, hopen dat ze dat van de zomer wel doen *)