1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 1, 2 & 3 [SPOILER ALERT]

Discussie in 'Games' gestart door Seh, 8 mrt 2012.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
  2. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    [yt]0a4oZGwxtCU[/yt]

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Back to the Office? :+

4. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Gister avond uitgespeeld!

Kijk uit dit is een mega spoiler:

Nou hier is mijn mening dan:
    Ik vind het eind eigelijk helemaal niet zo slecht.. dan bedoel ik echt het aller laatst met de mass relays en die keuze wat je ermee ga doen. Maargoed wat ik het ergste vind wat de meeste mensen hier mee eens zijn is dat er totaal geen diepgang inzit in al je characters. Ik nam als laatst tali en Garrus mee, en als je geraakt word door die straal en langzaam overeind krabbeld ligge je team mates gewoon daar dood klaar, je kan ook niks doen ze ligge daar maar in een plas bloed.. En waar is de rest? Waar is me anabole steroïde vriend James? Waar is die intelligent praatende Javik? EDI? Liara? gaa zoo maar door. En als shepard op het punt staat om zich van kant te maken ( ik had daar voor gekozen ) Zie je een flashback een foto van Joker, Anderson & Liara.. Waar is de rest? Laat dan alle characters langskomen, ook van 1 & 2. Maar ik kreeg op het laatst wel bijna tranen in me ogen. En dat betekend wel dat ik het een goed eind vond, alleen jammer dat er geen diepgang in zat, hopen dat ze dat van de zomer wel doen *)

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Huh, zag jij ze dood liggen? Dat had ik volgens mij niet :eek:

EDIT: Kan ook niet, omdat ze samen met Joker uit de gecrashte Normandy stapten :+

6. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan je EMS, bij een laag EMS liggen je squadmates dood en kan het zo zijn dat alleen Joker uit de Normandy stapt.

7. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    echt waar? haha nou dan heb ik hele lage EMS want de normandy stort neer en de deur gaat open en dan aftiteling..

Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, dat had ik de eerste keer ook.

9. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
  10. Seh

Seh Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2012
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
  12. Seh

Seh Guest

_O_

Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2012
  13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Hehe, nice :lol:

Hebben jullie dit weekend al even MP gespeeld met de nieuwe update? Dan krijgen jullie na het weekend een pakketje met een van de nieuwe poppetjes er in :)

Vandaag was het eindelijk gelukt om met zijn 2-en de MP alle rondes te halen, en net op de laatste seconde de evac area in te springen :cool:

Laatst bewerkt: 15 apr 2012
  14. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de indoctrination theorie over het einde toch wel vet. Hoop dat het waar is, dat ze daarop doorgaan in een deel 4 ofzo.

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    We krijgen in de zomer een DLC met daarin meer verklaring over het einde :)

16. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt geen deel 4 met Shepard, BioWare heeft allang gezegd dat het verhaal over Shepard een trilogie zou worden.

17. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dus? Er komt dus wel wss een deel 4 of deel 1 serie 2 als je het zo wil noemen. Ik ben dus benieuwd of het dan bijvoorbeeld terug zou blikken op het verhaal van Shepard en dan meer verteld of het einde en of er indoctrination gaande was.

Ben benieuwd in welk gedeelte in het huidige VERHAAL de zomer DLC gaat passen :eek:

Laatst bewerkt: 16 apr 2012
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Aan het einde hoop ik, want dan ben ik hopelijk klaar met mijn woning. Het zou mooi zijn als het in de bouwvak gebeurt, dan heb ik 3 weken vrij.

Laten ze hun best er maar op doen, ben zeer benieuwd. Heb nog altijd veel vertrouwen in BioWare, ondanks de teleurstelling van het einde en Dragon Age II eigenlijks ook wel. Al moet ik zeggen dat ik Origins ook niet het beste vond.

Voor mij is Mass Effect I nog altijd de beste BioWare game die ik gespeeld heb.

19. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Gisteren ook eindelijk uitgespeeld.. :)

koos voor Destroy de Reapers (dus ook EDI) en kreeg ook het filmpje met de "laatste" zucht van shepard.
    vond het best een goed einde en het zet je aan het denken.

Ben benieuwd waar de volgende reeks over zal gaan..

denk eerder dat ze terug in de tijd gaan want na de gebeurtenissen van Shepard lijkt me moeilijk.

Zeker door de 3 keuzes die je gemaakt hebt, zijn voor iedereen verschillend.
    Ze moeten dan al 3 verschillende games maken .. 1 met zonder machines (al worden die wel waar opnieuw gemaakt), een met shepard die de reapers controlled of 1 waar synthetics en organics samen zijn gegroeid.

lijkt me moeilijk en veel werk...

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Dat gaan ze toch niet doen :+

Laatst bewerkt: 16 apr 2012

Deel Deze Pagina