1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 1, 2 & 3 [SPOILER ALERT]

Discussie in 'Games' gestart door Seh, 8 mrt 2012.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik kan TIM dus alleen maar doodschieten, echt wat een onzin, heb echt alles gedaan wat er was :mad:

2. Seh

Seh Guest

Bij mij
    schiet hij zich ala Saren in zijn kopf. :) Hij is dan ook geïndoctrineerd dus logisch dat hij weinig anders doet. Enige wat ik misschien nog kan zien gebeuren is alle renegade opties bij de gesprekken om hem dan te laten proberen de Reapers over te nemen.

Trouwens, wat gebeurt er als je dat doet? Dat is ook een optie op het einde. Krijg je dan echt 'controle' zoals TIM het wilde voor de mensheid?

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Als je niet de Paragon optie kiest?

Dan schiet Shepard zelf TIM neer.

4. Seh

Seh Guest

Ah oke, dus je koos de renegade optie of had je geen 'kleur' optie?

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Als laatste had ik die niet meer nee :mad:

Ik heb ook nog alles in Paragon gedaan..

6. Seh

Seh Guest

Vreemd, ik had hier wel alle paragon opties. Maar bij de Quarian/Geth kwestie niet. Misschien klopte toen de verhouding nog niet helemaal en had ik iets teveel renegade gedaan daar. Maar op het laatst kon ik het alle twee doen. 8)
    Misschien is het een kwestie van reputatie?

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    De Quarian missie ligt aan de keuzes die je eerder hebt gemaakt, en deed je die missie als laatste van Rannoch? Die keuzes liggen er aan of je Tali hebt laten exilen bijvoorbeeld.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Het is met deel III ook wel erg ingewikkeld geworden om overal de keuzes te maken die je wilt.

9. Seh

Seh Guest

Vind ik wel dope. Is in het echte leven ook een beetje zo natuurlijk. :+
    Over een maandje oid zullen er wel guides gemaakt worden net als die bij de suicide mission van ME2 zijn maar dan voor de hele game.
    Zo'n schema is makkelijk te maken, alleen duurt het een hele tijd.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Je kunt ook gewoon een Guide kopen. ;)
    Heb die van ME I, II en II. Allemaal gewone versie, deel III heeft alleen nog een CE.

Guide vind ik altijd wel handig om even wat achtergrond informatie op te zoeken.

Bovendien gebruik ik een guide pas als ik het verhaal al uitgespeeld heb, in ongeveer 7 op de 10 gevallen.

11. Seh

Seh Guest

Ik gebruik daarvoor gewoon internet. Maar ik vind het niet leuk om iets te volgen, wil het zelf uitvogelen tijdens het spelen.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke seriously wat is er zo slecht aan het einde?

Ik heb uiteindelijk gekozen voor destroy reapers (ik liep die kant op en kon niet meer terug) en ik vond het wel een gaaf einde. Waren de andere eindes dan zo kut of wat? mis ik iets hier of zijn mensen te kritisch naar de game toe?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat doe ik de eerste keer ook wel zoals ik al zei.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mensen die het spel al hebben uitgespeeld:

Wat denken jullie? Is dit het en blijven we over met een 'vaag' einde, of heeft Bioware iedereen voor de gek gehouden en komt het echte einde in vorm van DLC?

Ikzelf denk het tweede, aangezien er veel dingen in het spel op wijzen. Het dromen, dat kind wordt door niemand gezien/opgemerkt voordat die shuttle door een reaper wordt vernietigd en omdat je alleen bij het vernietigen van de Reapers de cutscene krijgt waarin Shepard weer ademhaalt..

Ik zou het alleen wel doodzonde vinden voor de gameindustrie als het echt met DLC gaat komen. Daar zijn Passes nog niks bij

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik zou het ook doodzonde en gierig vinden, maar desondanks zou ik een dergelijke DLC wel kopen. Ik wil in dat opzicht gewoon meer weten, mede dankzij mijn verloop met verhaal van ME 3 en het einde.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja helaas zou ik zelf ook niet de kracht hebben om het niet te kopen :+

Ik wil erg graag meer. Zeker ook omdat dit niet 'compleet' aanvoelt.

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ze zouden dan wel een perfect marketingplan hebben :+

Ik hoop dat het filmpje gelijk heeft, het voelt gewoon niet goed :mad:

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja daar is EA wel goed in :p

Dat het niet goed voelt, heb ik ook. Ik heb nu ook niet de behoefte om opnieuw te beginnen met andere keuzes aangezien het toch geen zak uitmaakt. In dat opzicht snap ik ook best wel dat er veel mensen boos zijn omdat ze zoveel verschillende shepards hebben gemaakt met al die keuzes. Dat je dan uiteindelijk tot een einde komt waar die keuzes niet in geprojecteerd worden is uiterst jammer. Ik vraag me ook af hoe ze dat via DLC erin willen stoppen...

Misschien moeten we maar even afwachten over hoe en wat. Misschien heeft Bioware iedereen wel gek lopen maken met een reden. Grrrr grotere cliffhanger kan je eigenlijk niet maken dan :mad:

19. Seh

Seh Guest

Ik denk dat BW straks met een pers bericht naar buiten komt dat iedereen gevallen is voor de indoctrinatie van de Reapers om vervolgens de DLC aan te kondigen.:)

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    je moet 100% paragon hebben

Deel Deze Pagina