Zo, ook uitgespeeld.
Echt, wat geweldig ik snap weinig wat er mis mee is. Eerst echt de te veel emotionele momenten in London, wat echt abnormaal goed gedaan is. Vervolgens zorg ik ervoor dat de Illusive Man zich zelf neerknalt (Saren die zichzelf neerknalt
) en koos vervolgens voor de groene optie. Uiteindelijk zijn ze alle drie niet zo verschillend zie ik maar het is een mooi einde. BioWare geeft je weinig info en dat is toch netjes in een game zoals ME. Het is niet het einde, het is de +100 uur die ik in de drie games samen heb besteed voor een legendarische trilogie.
Enige wat ik echt heb gemist is een aantal gesprekken met de Reapers, had ik wel meer willen hebben. Sowieso wel wat meer van Harbinger verwacht, was alleen Harbinger op het einde volgens mij toch? Daarnaast had ik wat meer van de Rachni verwacht. Nu lekker alles lezen.
Mweh, keuze aan het einde is wel matig uiteindelijk. Geeft me niet echt een gevoel om met een andere Shep opnieuw te spelen, puur omdat het einde toch zowat hetzelfde is alleen in een ander kleurtje. Had verwacht dat ik met mijn ene Shep die Reapers zou verslaan en met een ander keihard zou falen en de Reapers overwinnen + er jaren later een ander ras de machine van Liara vind met alle informatie. Daarnaast laat het zo ongelofelijk veel open terwijl BioWare aangaf dat ze alles gingen beantwoorden, dus niet. Hopelijk geen fucking DLC. Oh, en Collector base keuze voegt ook niks toe. Filmpje paar pagina's geleden van Forthysia is wel dope, hou me gewoon daar aan.
Klik om te vergroten...