1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 2 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 mrt 2012.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ben ook begonnen met femshep. 3 mintuen later uitgezet en opnieuw male opgepakt. 8)
    Vond het helemaal niks ;)

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wauw, meest epische game die ik in tijden heb gespeeld. Kippenvel op het einde. _O_

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Veel plezier met de DLC en Mass Effect 3 straks. :thumbs:

4. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Ik krijg dinsdag de triology

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Inmiddels begonnen weer aan een hele verse reeks door de trilogie heen. Heb Mass Effect I helemaal kaal gespeeld, misschien een paar kleine quests vergeten. In ieder geval alle grondstoffen quests ook gedaan, al mini quests, zoals die van Tali, & Wrex. En dus met deze game hetzelfde doen, maar zonder de extra DLC personages. Heb in elk geval al een tof ding meegemaakt als je die quest van Tali & The Geth gedaan hebt in Mass Effect I. Nooit eerder gedaan, omdat ik meestal een rutheless character importeerde, helpt niet echt mee. Nu gelukkig al wel een bonus op Paragon & Renegade, maar heb besloten full Paragon te gaan, ivm wat zaken later in de game. Daarna door met Mass Effect III, waar ik wel het één en ander aan DLC doe.

Helaas jammer dat, had Genesis voor de gein aangeschaft, je Genesis niet kan spelen als je een save importeert, maar dan maar eens een keer zonder een save import doen, alleen heb je dan weer die bonus zooi niet.

Het blijft in elk geval de beste reeks die ik gespeeld heb. _O_

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heh, ik heb ook weer een playthrough ingeplanned.:b:

Alleen doe ik het inclusief de novels en comics (en de Anime), in de juiste volgorde.:+

Ja, ben een echte nerd als het op Mass Effect aankomt. I love it._O_

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Duurt denk ik wel weer even voordat ik aan de serie begin, tijdje terug weer eens helemaal gedaan maar ben er nu ook wel weer even een beetje klaar mee :+

8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, het is voor mij 'alweer' een jaartje geleden. :p
    Heb er ook echt weer zin in.:)

Vanavond beginnen aan Revelation.:cool:

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kun je in elk geval die gesprekken met Anderson in de eerste game overslaan. Voordat die zenuwpees een keer uitgesproken is. :x

Ben nu zelf met Mass Effect II op Omega, dus nog niet echt ver. Begin wel weer een hekel aan dat recruiten te krijgen, wat er gelukkig nog niet was in het eerste spel. Dit is ook één van de redenen waarom ik geen DLC heb aangeschaft, die personages, omdat het het voor mij alleen nog maar frustrerender maakt. Ik vind de DLC van deze game, op LOTSB na, gewoon irritant. Ik doe echter LOTSB ook niet, heeft voor mij te weinig waarde in Mass Effect III en bovendien heb ik Liara al meegenomen naar Ilos in Mass Effect I, wat wel een effect lijkt te hebben, net als die Geth zooi voor Tali.

Benieuwd of ik verder nog kleine details tegenkom als bovenstaande. Ik doe het voornamelijk voor die kleine dingetjes die ik nog niet gelezen of meegemaakt heb.

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik doe gewoon lekker alles.O-)

Ik vind het recruiten en de extra missies daarbij juist vet om te doen; zo leer je de karakters beter kennen.
    Verheug me sowieso het meest om deel 2 weer te doen, dat is toch wel mijn favo ME game.:cool:

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als het gaat om de besturing en de snelheid waarop de game loopt, dan zeker. Voor het verhaal doe ik het zeker niet, dat vond ik veel beter lopen in het eerste deel. Gelukkig is bij de derde game het recruiten gepolijst, zodat het wel fijner speelt, met nog wat missies tussendoor. Alleen mag ik hopen dat ze dit niet gaan doen in Mass Effect 4 en dat die game weer word zoals met Mass Effect I, inclusief de Mako, plus de snelheid en besturing van Mass Effect 2. Wat betreft de settings, allesbehalve Mass Effect 2. Al lijk ik bij Mass Effect 2 nog niet of nauwelijks moeite te hebben, want zelfs op Casual heb ik door mijn Rambo stijl al vaak zat die rood zwarte strepen in beeld gehad en dat is nu nog niet het geval geweest, maar ben dan ook nog niet op die ene kolonie geweest met dat kutgevecht aan het eind, Horizon was dat geloof ik.

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, smaken verschillen gelukkig.:9

Wat is je klasse eigenlijk?

Heb van alles wel geprobeert, maar Sentinel blijft het lekkerste spelen voor mij. Heerlijk, die powers en tech mix.:cool:

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik speel, wanneer ik alle belangrijke achievements heb, altijd Soldier. Ken de andere classes ook wel, maar blijf Soldier, net als Warrior in Medieval RPG's, toch de lekkerste class vinden. Gaat mij vooral om de armor, daar waar je het bij andere classes vooral van biotics of tech skills moet hebben.

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vanguard!! ;)

[yt]gUgSOfLqaYQ[/yt]

Ook bijna weer klaar voor een nieuwe PT..

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Sentinel is in deel 1 niet echt bijzonder, maar in deel 2 en 3 is die echt uber._O_

Feros net gehad, tijd voor wat sidequests en dan Noveria!

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Inmiddels de 1e 4 recruiting gehad. Nu ook alweer 2 loyalty missies geactiveerd en de volgende lijst van IM gekregen. Wat is dat recuiten en die loyalty zooi toch irritant. Mass Effect I gameplay was dan een stuk beter voor mij. :'-(

Blij als ik straks aan ME 3 kan beginnen. :x

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Game uitgespeeld. Even een checklist van de dingen die ik gedaan, gehaald heb:
    1. Legion verkocht aan IM.
    2. Collector Base opgeblazen.
    3. Bijna Samara nog vermoord tijdens haar loyal quest.
    4. Iedereen heeft het verder overleefd.
    5. Romance Miranda, maar eigenlijks haat ik haar toch.
    6. Doel om in ME 3 Liara weer te batsen.
    7. Geen DLC gedaan, gelukkig maar.

En geen geluid in die laatste minuut van de game. Hebben ze dat verdomme nooit gefixed dus. :x Cerberus netwerk wat er ook constant uit ligt, of dit op start bug wanneer je op start moet drukken om te beginnen.

Al met al ben ik redelijk tevreden en heb ik de dingen met een bepaald doel gedaan. Had misschien punt 3 anders moeten laten aflopen, puur om te kijken hoeveel effect dat heeft in ME 3, maar vermoed om de één of andere reden niet zoveel.

Vanavond verder met ME 3 en dan zoek ik dat topic wel op. :thumbs:

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als ik me niet vergis, en je had bij punt 3 de andere optie gekozen,
    was er voor jouw Shep geen ME3 mogelijk.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Jawel, alleen als je met Morinth gaat seksen, ga je dood.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit heb ik net van de Wiki gehaald:
    Je kunt gewoon verder in ME 3. In ME 2 is het dus mogelijk dat je haar als team mate kan kiezen. Nice! Volgende keer maar even goed onthouden. :cool:

Deel Deze Pagina