1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 2 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 mrt 2012.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ben inmiddels flink bezig met het afronden van deeltje 2. Werd ook wel tijd..
    De teller staat nu op 50 uur, en heb Lair of the Shadow Broker en Project Overlord uitgespeeld.
    Met name Project Overlord was tof, maar meer vanwege het verhaal. Dat einde was echt goed gedaan.
    Nu de loyalty missies doen van Thane, Jack, Tali en Samara. Voorlopig ben ik nog wel even bezig denk ik. :9
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ga je voor de 100% completion? Je was vannacht anders wel lekker bezig. :+
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha, ik probeer wel elke planeet te scannen en elke side quest te doen ja. :)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Doelde meer qua achievements, maar ik zou niet elke planeet scannen als ik jouw was. Het is zonde van je tijd omdat de Rich planeten namelijk genoeg grondstoffen hebben om al je upgrades te kopen. Je moet ze dan wel scannen tot ze leeg zijn.
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb ff wat ms points gekocht voor Sadow Broker. Wanneer is deze te spelen? Is dat gelijk al of moet je wachten tot na een bepaalde missie?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Volgens mij kan je die gewoon op elk moment activeren bij Liara wanneer je op Illium bent.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Kan gelijk, moet je voor bij Liara wezen. :thumbs:
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Shadow Broker --> Le done --> Le Awesome. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2013
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Sadow Broker? :+
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja goed bezig. De 'H' lijkt soms niet helemaal te doen :+
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, samen met Citadel de beste DLC.:thumbs:
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Al vond ik dat stuk buiten op dat schip in LOTSB echt kut. Dat hele stuk er naar toe vind ik een ergenis. Verder wel een hele toffe DLC, op dit stuk na.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Pff, nog één loyalty quest (Samara) en dan mag ik eindelijk de Omega 4 relay in. Teller staat nu op 58 uur en ben er nu wel een beetje klaar mee ondanks dat de game echt goed is. :+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zo'n volledige playtrough kost ook wel 60 uur. ;) En dat kan op Insanity langer duren, tenzij je veel en efficient planeten scant.
     
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ga vanavond aan Mass Effect 2 beginnen en het duurt nog wel even hoor, maar hebben jullie tips hoe ik iedereen kan laten leven op het einde?

    Wil een zo'n goed mogelijke playthrough doen.
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Upgrade de Normandy waar mogelijk. Volgens mij zijn er 3 key upgrades (weapon, armor & shield) die invloed hebben op het overleven van je teammates.

    Verder zorgen dat iedereen loyal is, een zo hoog mogelijke paragon of renegade bar (voor keuze opties) en in de laatste missie de juiste mensen op de juiste taken zetten.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Alles wat Goiz zegt, maar ook: Alleen rich planeten scannen omdat de rest niet de moeite waard is en je met de rich planeten alleen alle upgrades al kan kopen. Mits je deze upgrades gekregen/gevonden hebt en je de planeten helemaal scant, tot ze depleted aangeven. Daarna kom je echt om in de grondstoffen en icm met het laden van een level 60 save uit Mass Effect I krijg je er ook nog dikke bonussen bij.
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Damn als je voor het eerst Joker en The Normandy weer ziet:eek::eek::eek:
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Mooiste moment van de hele game idd, dat intro stuk tot aan wat jij bedoelt. _O_
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Met die muziek erbij:eek:_O_

    Is dat Cerberus network nou echt nodig? Ik heb deel 2 en 3 2ehands overgenomen en die codes zijn natuurlijk al gebruikt. Maar volgens mij zijn het meer nieuwe wapens en wat kleine dingen. Ik wil eigenlijk alleen de DLC kopen die ook echt een verhaallijn hebben.

    Het is toch weer 1200 punten voor dat Cerberus Network.
     

Deel Deze Pagina