1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 2 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 mrt 2012.

1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6

Nee, ik snap je redenering. Desalniettemin begreep ik goed waarom hij zo bitter en cynisch is. Hij was Shepard 50.000 jaar geleden en heeft toen hard gefaald. Je moet je voorstellen hoe het zou zijn als Shepard genoodzaakt was om zijn crew te killen omdat ze indoctrinated zijn, en dan 50.000 jaar later wakker worden in een nieuwe cyclus waarin precies hetzelfde gebeurd.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Edit: Nevermind.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
  3. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik had die Cerberus pass al bij mijn aankoop gekregen, dus dan krijg je al die dingen meteen al. Het is niet echt heel veel boeiends nee.

Zo net ook even alle DLC voor Mass Effect 2 gekocht. Ik kan weer even vooruit\o/

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je moet het maar spelen, maar basis van antwoorden in Mass Effect 2 kun je er al een beetje achter komen. En ik vind hem wel bad ass, maar niet voor meer dan 1 ronde. ;)

5. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Damn Mass Effect 2 is ook aardig groot.:eek:

Heb al wat sidemissies gedaan en moet nu voor de main quest Legion zoeken. Maar ik heb ook nog die N7 missies, Teammates missies, Tuchanka missies, Project Firewalker, Overlord DLC, Arrival DLC, nog wat kleine missies en ben nu bezig met Lair of The Shadow Broker. En dat wil ik toch echt allemaal gaan doen voordat ik nu verder ga met de main quest.

Damn man het zijn toffe spellen, maar er gaat echt zoveel tijd in zitten als je alles wil spelen8)

Ik weet wel dat ik na Mass Effect 2 even een break neem. Dan komen toch echt andere spellen even aan bod, zoals Bioshock 1, 2 en Infinite. Heb ook nog Tomb Raider die samen met een code bij Bioshock Infinite zat|:-|:-|:-

Maar het zijn echt super toffe spellen die Mass Effect serie_O_

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tip; (best wel grote spoiler van wat er gaat komen dus als je het niet wilt weten niet kijken!)
    wacht niet te lang (aka doe niet teveel missies) nadat

je crew is ontvoerd door de collectors, anders kun je ze niet meer redden.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Laat hem dat zelf ontdekken :+

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vind ik ook, maar het is wel aardig van hem. :):

9. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Thanx. Maar nu is mijn crew nog op The Normandy, en probeer ik nu zoveel mogelijk missies nog te voltooien.

Kwam er wel gisteravond achter dat je ook gewoon na de main quest kan doorspelen. Dus misschien doe ik wel de belangrijkste (Loyalty en genoeg credits voor upgrades) sidemissies, en dan na de main quest weer verder met de kleinere missies.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is jammer dat je dat niet in Mass Effect I kon, want Mass Effect 3 kan het ook niet. Het zou voor mij Mass Effect I verder van 3 hebben geplaatst in de Mass Effect top 3.

11. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ja The Citadel werd natuurlijk aangevallen en daardoor kon je niet meer door. Ik vond dat ook super jammer, want je moest dan echt van te voren alles gaan halen. Jammer dat Mass Effect 3 dat ook weer niet heb.:'-(

Maarja misschien dat ik toch maar gewoon eerst alles doe, behalve die N7 missies dan. Om te kijken of ik genoeg heb om mijn team te laten leven op het einde. En dan kan ik altijd na de main quest die N7 missies doen. Heb toch het gevoel dat die N7 missies net als die planeten missies zijn in Mass Effect 1. En dat vond ik echt boring

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Reactie op mijn eerdere post: De game heeft wel zoiets, Mass Effect 3, maar je word dan een heel stuk terug gezet voor je een oude bekende kont gaat schoppen.

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Persoonlijk vond ik die N7 missies een heel stuk boeiender dan die saaier dan saaie planeet missies van ME1.

That said; door alle planeten effe te scannen ben ik nog een hoop sidemissies tegen gekomen waarvan ik niet wist!

Ik snap dat je naar het einde wilt, maar waarom rushen? Geniet van deze game!

14. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Is ook weer zo idd.:+ Ik wil idd naar het einde haha, maar rushen is ook weer niet leuk:p

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nu bezig met de suicide mission, super tof. _O_

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is inderdaad spannende shit._O_
    Zat de eerste keer echt op het puntje van mijn stoel, zo bang om een teammember te verliezen.:eek:

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Net deeltje 1 weer opgestart, beetje clunky maar ik red me wel :+

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Gister deel 1 uitgespeelt; meteen doorgegeaan met ME2 op insanity (is veel makkelijker als je dat meteen doet, hoe raar dat ook klinkt).

Het begin en einde van het verhaal in deel 1 is goed, maar ik moet me qua gameplay er wel doorheen worstelen, vooral de sidequests buiten de citadel zijn gewoon kut om te doen.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb 'm uitgespeeld hoor, wat een gruwelijk vette eind missie.
    Mordin is dood gegaan, maar heb nu gelezen dat dit niet anders kon. Heb de Illusive Man de vinger gegeven en de basis opgeblazen en gezegd dat hij ook niet meer op me hoeft te rekenen. Donder op met die enge vent. Hij zal ongetwijfeld achter me aan komen in deel 3 maar dat wordt wel leuk denk ik. :+

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Kan wel anders, je hebt waarschijnlijk zijn ding niet geüpgrade, zijn Biotic nog wat :+

Deel Deze Pagina